Har du kompetencer inden for undervisning og processer?

Har du erfaring med kundeservice og brænder du for undervisning af ledere og medarbejdere. Kan du facilitere workshops, aktiviteter og processer inden for god kundeservice, så glæder vi os til at høre fra dig. 
 
God kundeservice er vigtigt og som ansat i Støtte & Stab i Kundecentret, vil du få en central opgave med at udvikle vores engagerede og dygtige medarbejdere. 
Kontoret varetager en lang række stabsfunktioner, udviklingsopgaver og er endvidere processtøtte for ledere og opgaver i Kundecentret. Kundecentret håndterer angivelser, betalinger og vejledning af borgere og virksomheder, herunder besvarelse af alle generelle henvendelser på skatte-, moms- og afgiftsområdet. Herudover yder Kundecentret personlig én til én vejledning til borgere og virksomheder samt vejledning på Sociale medier. 
 
Opgaver med fokus på uddannelse og udvikling 
Du vil primært komme til at beskæftige dig med undervisning i kundebetjening og kundeservice, samt fungere som proceskonsulent på en række udviklingsopgaver. 
Du vil have dine egne selvstændige opgaver, men ofte løses opgaverne i samarbejde med enhedens øvrige medarbejdere, hvor I primært skal understøtte Kundecenterledelsen og driftsopgaverne i Kundecentret. Der løses opgaver inden for: 
 
• Understøtte udviklingen af faglige processer 
• Facilitere og støtte lederne i workshops 
• Trivselsarbejde 
• Administrative opgaver budget styring af lønsum, drift og uddannelsesmidler 
• Kompetenceunderstøttelse & medarbejderudvikling 
 
 
Servicemindet og faglig stærk 
Din uddannelsesbaggrund er ikke alt afgørende, men derimod forventes, at du har erfaring med undervisning inden for området kundeservice, hvor nøgleordene er stolthed og respekt for faget samt målrettet kundeservice, hvor der tages ansvar for kunden. Endvidere har du kompetencer inden for arbejdet som proceskonsulent, hvor du har erfaring med: 
 
• Tilrettelæggelse, udviklings- og implementeringsopgaver 
• Projektstyring 
 
Som person er du positiv, imødekommende og arbejder motiveret med at løse dine daglige opgaver. Du skal have gode samarbejdsevner og fungere godt med at arbejde i teams samtidig med, at der stilles krav til at du kan arbejde selvstændigt og i høj grad være selvledende. Du er en stærk kommunikator som arbejder struktureret med øje for detaljer og med en lyst til at udvikle sig og viden dele med dine kollegaer. 
 
Det forventes at du er fleksibel også i forhold til, at der i stillingen må forventes en del rejseaktivitet. 
 
Om os - dit nye team 
Kontoret for støtte og stab er fordelt på adresserne Hjørring, Aalborg og Ringkøbing, men du vil have tætte arbejdsrelationer til Kundecentrets øvrige lokationer. Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor du har mulighed for at opnå faglig og personlig udvikling. Din dagligdag vil foregå i et uformelt miljø, hvor trivsel og arbejdsglæde er vigtigt. Endvidere er der fleksible arbejdstider og arbejdstilrettelæggelse. 
 
Ansættelsessted er Parallelvej 11, 9800 Hjørring. Der må påregnes en del rejseaktivitet til Kundecentrets øvrige lokaliteter. 
 
Ansøgning og Kontrakt 
Send senest den 24. januar 2017 din ansøgning og CV via linket ’søg stillingen’. Har du spørgsmål til stillingen, kan du rette henvendelse til Kontorchef Bitten Burmester Løkkegaard, tlf. 72371266 eller bitten.Lokkegaard@skat.dk 
 
Samtaler forventes gennemført umiddelbart efter ansøgningsfristens udløb og tiltrædelse vil være snarest. 
 
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. 
 
Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere, uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge. 
 

Virksomhed: 
SKAT
Kontakt navn: 
Løkkegaard Bitten B
Kontakt telefon: 
72371266
Ansøgnings frist: 
24-01-2017