Vælg region
Nordjylland
Midtjylland
Syddanmark
Hovedstaden, Sjælland og Bornholm
Grønland
Vælg kommune
Vælg job hovedkategori
Vælg job underkategori
Vælg job title
Kontorassistent/ordrebehandler
NatureSource I/S
Er du glad for økologi; er omhyggeligheden selv – og elsker at tale med kunder?   NatureSource er én af Danmarks største grossistvirksomheder med udelukkende fokus på økologiske varer. Til at håndtere alle vores ordrer, og dermed sørge for at vores sunde og bæredygtige produkter når frem, søger vi:   Kontorassistent/ordrebehandler   
Indrykket : 23-04-2017 Ansøgnings frist : 30-04-2017

Sekretær/multimediedesigner
Idrætsskolen For Udviklingshæmmede
Idrætsskolen for udviklingshæmmede   -søger en sekretær/multimediedesigner pr. 1/8 2017   Arbejdsopgaverne er: 
Indrykket : 21-04-2017 Ansøgnings frist : 19-05-2017

Administrativ sagsbehandler til Ydelser - kopi
Odsherred Kommune
Sagsbehandler til kontanthjælp i Ydelser, Center for Job og Ydelser, Odsherred Kommune. Da en af vores ansatte gennem mange år har fået en ny stillng, søger vi en erfaren afløser. Ydelser er en afdeling med 20 ansatte som varetager mange forskellige former for myndighedsopgaver i relation til ydelses- og borgerserviceområdet. Jobprofil Stillingens hovedopgave vil bestå af sagsbehandlingsopgaver inden for kontanthjælpsområdet, herunder bevilling og udbetaling af kontanthjælp og enkeltydelse
Indrykket : 21-04-2017 Ansøgnings frist : 04-05-2017

Digital formidler til barselsvikariat
Ballerup Bibliotek
Størstedelen af bibliotekets materialesamling er digital i dag, derfor skal det klassiske bibliotekstilbud med udlån af fysiske materialer i stigende grad kobles til det digitale videns- og læringsindhold, for at fremme oplysning, uddannelse og kulturel aktivitet. Det arbejder vi med på Ballerup Bibliotekerne med i en lang række af forskelligartede indsatser.   Ballerup Bibliotek er projektleder på et nystartet nationalt projekt "Det digitale i det fysiske".
Indrykket : 21-04-2017 Ansøgnings frist : 11-05-2017

Økonomimedarbejder til internet virksomhed i vækst
NOVITAS A/S
Novitas er en internet virksomhed, der driver fragtplatformen Pakkelabels.dk og en række webshops i Skandinavien. Vores aktiviteter er samlet under et tag i et åbent kontormiljø. Til vores team søger vi en talstærk økonomimedarbejder. Vi er en datadrevet virksomhed og økonomifunktionen udgør således en væsentlig og central rolle i vores daglige beslutningsprocesser.   Som økonomimedarbejder hos Novitas vil dine daglige opgaver bestå af:
Indrykket : 21-04-2017 Ansøgnings frist : 07-05-2017

Piccolo/Piccoline til Center for Ejendomme
Center for Ejendomme
Center forEjendomme søger en serviceminded, alsidig og mødesikkerblæksprutte, der har lyst til at hjælpe os med de praktiske og administrativeopgaver på vores kontorer i Herlev.    Som piccolo/piccoline bliver du en del af Staben, som består af 13 medarbejdere.Vi har ansvaret for blandt andet sekretariatsbetjening af diverse mødefora,organisationsudvikling, økonomistyring, kommunikation, udvikling afadministrative arbejdsgange, håndtering af lejekontakter mv.      Om stillingen  Dine opgaver vil blive mangeartede og vil blandt andet omfatte:  opdækning og afrydnin
Indrykket : 21-04-2017 Ansøgnings frist : 04-05-2017

Administrativ medarbejder til Myndighedsafdelingen Børn og Familie
Børn og Familie
Myndighedsafdelingen søger en dygtig, effektiv og ansvarlig administrativ medarbejder pr. 1. juli 2017 eller snarest muligt. Stillingen er fast og på 37 timer.    Hvem er vi?  Myndighedsafdelingen har 40 socialrådgivere fordelt hhv. på Kallemosen i Aabenraa og i Tinglev. Vi har ligeledes et Familievejlederteam, som arbejder med ambulante indsatser. Afdelingen har yderligere 3 administrative medarbejdere.
Indrykket : 21-04-2017 Ansøgnings frist : 12-05-2017

Verdens Bedste Nyheder søger administrator
Verdens Bedste Nyheder
Verdens Bedste Nyheder søger en administrator til vort sekretariat i København. Den nye administrator vil få ansvaret for Verdens Bedste Nyheders samlede administration. Det vil sige mail-håndtering, mødeadministration, CRM-system, regnskab, løn, fakturering, bank, produktionsplanlægning, logistik og opdatering og vedligeholdelse af interne lister. Administratoren vil derudover bistå med bestyrelseskontakt og interne referater, rapportering, koordinering og mindre projektledelse. Vi forestiller os, at du er kontoruddannet.
Indrykket : 21-04-2017 Ansøgnings frist : 30-04-2017

Kontorassistent / Back-office
AktivPersonale A/S
AktivPersonale søger for vores kunde i Hjørring kommune, en kontorassistent/back office til ansættelse hurtigst muligt. Vores kunde er i en rivende udvikling, en produktionsvirksomhed med 45 ansatte, som akut mangler en stabil kollega.
Indrykket : 21-04-2017 Ansøgnings frist : 19-05-2017

Økonomiassistent
ALFA LAVAL NAKSKOV A/S
About the Company and Department Alfa Laval Nakskov A/S søger til snarlig tiltrædelse en økonomiassistent. Alfa Laval Nakskov A/S udvikler, producerer og sælger polymere membraner, moduler og avancerede filtreringssystemer til "cross flow" filtrering af væsker.
Indrykket : 21-04-2017 Ansøgnings frist : 30-04-2017