Har du styr på personale- og lønadministration – og trives du i et miljø, hvor udvikling, samarbejde og faglighed går hånd i hånd? Så er det måske dig, vi leder efter!
Vi søger en engageret og fagligt stærk administrativ medarbejder til Driftsafdelingens sekretariat med tiltrædelse den 1. marts 2026 eller snarest derefter.
Om stillingenDu bliver en del af sekretariatet, hvor du sammen med de øvrige medarbejdere får ansvar for administrative opgaver og løn- og personaleadministration. Din hverdag bliver alsidig og præget af både drifts- og udviklingsopgaver.
Dine primære opgaver vil være:- Behandling af fakturaer og gerne indblik i de kommunale økonomiske termer
- Løn- og personaleadministration
- Håndtering af tidsregistrering og digitale arbejdsredskaber
- Deltagelse i udviklingsopgaver og optimering af arbejdsgange
- Bidrag til afdelingens øvrige administrative funktioner.
Om digVi forestiller os, at du:
- Har kendskab til personaleadministration og gerne økonomisystemer
- Arbejder selvstændigt og struktureret – og kan bevare overblikket
- Er samarbejds- og teamorienteret
- Tænker nyt og helhedsorienteret.
Vi tilbyderHos os får du:
- Et spændende og varieret job med stor kontaktflade
- Et arbejdsmiljø med høj faglighed, udvikling og kollegial sparring
- Gode rammer for kreativitet og nytænkning
- Mulighed for hjemmearbejde og fleksibilitet
- Løbende kompetenceudvikling og efteruddannelse.
Du bliver en del af en afdeling i udvikling, hvor vi arbejder målrettet med at styrke organisationen og de faglige kompetencer – og du får en vigtig rolle i denne proces.
Om DriftsafdelingenVi har ansvaret for drift og vedligeholdelse af kommunens veje, grønne områder og Genbrugsstationen. Vi er en afdeling med høj aktivitet, stærke faglige ambitioner og fokus på både teamarbejde og individuel frihed.
Praktisk info- Stillingen er på fuld tid og med fast ansættelse
- Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med HK og principperne i Ny Løn
- Ved ansættelse skal der fremvises straffeattest.
Vil du vide mere?Kontakt Sekretariatschef Michael Nielsen på telefon
40 10 37 85 – han fortæller gerne mere om stillingen og afdelingen.
Driftsafdelingen er en afdeling under By- og Miljøforvaltningen. Afdelingen er organiseret i et Sekretariat, og i 4 driftsområder (Vej, Kommunale Ejendomme, Natur og Grøn Vej, Værksted og Genbrug). Driftsafdelingen er en arbejdsplads, hvor ansvar, dynamik og fornyelse er nøgleord i hverdagen. Det medfører en konstant udvikling af virksomheden, hvor vi forventer at medarbejderne deltager aktivt. Det er en arbejdsplads, der er i bevægelse, stiller krav, men også udvikler og uddanner den enkelte medarbejder efter ønsker og behov. Driftsafdelingen har ansvaret for den daglige drift og vedligeholdelse af kommunens offentlige arealer. Afdelingen er placeret på Turbinevej 12, 2860 Søborg, og beskæftiger ca. 74 medarbejdere. I Driftsafdelingen passer vi på hinanden – både som menneske og kollega. Det er derfor vigtigt, at du også vil være noget for andre – vi kan kun lykkes sammen.I Gladsaxe tager vi udgangspunkt i borgernes og virksomhedernes behov og trivsel i alt, hvad vi gør. Bæredygtig velfærd og udvikling er en mærkesag for os og vi arbejder for både social, miljømæssig og økonomisk bæredygtighed. Med FN’s verdensmål som ramme ser vi en bæredygtig fremtid som noget, vi skaber sammen – med borgere, virksomheder, foreninger og lokalsamfundet. Du kan læse mere om vores mål i Gladsaxestrategien.Ingen ansatte i Gladsaxe Kommune må ryge eller bruge tobaksrelaterede produkter i arbejdstiden, som for eksempel snus og vapes.Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn/identitet, seksualitet, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.