Vi søger en ny kollega til rengøring og praktiske opgaver – Ansættelse fra den 1. februar 2026 eller hurtigst muligt.
Om jobbet
Hos Hjemmeplejen Nord Lyngvej er vi i fuld gang med en spændende udvikling med afsæt i Ældreloven. Vi arbejder målrettet med rehabiliteringsforløb, der både forebygger, styrker og udvikler borgernes hverdag. Som en del af vores team får du en central rolle i at skabe tryghed, kontinuitet og høj kvalitet gennem rengøring og praktiske opgaver hos borgerne.
Vi leder efter dig, der er:
- Åben, engageret og ansvarsbevidst
- God til at samarbejde tæt med borgerne
- En teamplayer, men også stærk i selvstændigt arbejde
- Smilende og bidrager til et positivt arbejdsmiljø
Vi tilbyder:
- Et spændende og varieret job, hvor ingen dage er ens
- Arbejdstid på alle hverdage
- Midlertidig ansættelse på 37 timer (andet timetal kan ønskes)
- Gode muligheder for personlig og faglig udvikling
- En grundig introduktion, så du føler dig tryg fra start
- Et stærkt fællesskab og et godt arbejdsmiljø, hvor vi passer på hinanden
Send din ansøgning og bliv en del af Hjemmeplejen Nord Lyngvej – her sætter vi både borgernes trivsel og et stærkt arbejdsmiljø i centrum.
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Karin Kronborg Jørgensen tlf.nr. 76 16 46 59.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
I Esbjerg Kommune arbejder vi tillidsbaseret og ser menneskelig forskellighed som en styrke. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede uanset køn, alder eller etnisk baggrund til at søge stillingen.
Ved ansættelse i stillingen indhentes straffeattest og børneattest.
Går du videre efter ansættelsessamtale, vil der blive indhentet referencer fra nuværende og/eller tidligere arbejdsgiver, hvis du fortsat er i betragtning til stillingen.
Du vil blive informeret inden, at der bliver indhentet referencer.
Ansøgningsfrist:
14. januar 2026
Ansøgningen sendes elektronisk. Klik på ”søg stillingen” nederst og vedhæft din ansøgning, CV og relevant dokumentation.