WorkWithUs
close-button

Ansøgningsfrist: 02/01/2026
favourite-job-icon
Brænder du for god service, og kan du supportere patienter i e-sundhedsløsninger?
Region Sjælland - Ringsted
Antal ledige jobs
6
Få flere jobtilbud
Ansøgningsfrist: 02/01/2026
favourite-job-icon
Brænder du for god service, og kan du supportere patienter i e-sundhedsløsninger?
Region Sjælland - Ringsted
Ansøgningsfrist: 15/01/2026
favourite-job-icon
Vil du sikre stabil drift og stærkt beredskab? Bliv koordinator til infrastruktur og kritiske it-systemer
Region Sjælland - Ringsted
Ansøgningsfrist: 04/01/2026
favourite-job-icon
Erfaren Test Manager til Koncern Digitalisering
Region Sjælland - Ringsted
Ansøgningsfrist: 04/01/2026
favourite-job-icon
Erfaren Test Manager til Koncern Digitalisering
Region Sjælland - Ringsted
Ansøgningsfrist: 02/01/2026
favourite-job-icon
Koncern Digitalisering søger en konsulent til organisatorisk implementering af digitale løsninger
Region Sjælland - Ringsted
Ansøgningsfrist: 19/12/2025
favourite-job-icon
Vil du arbejde med kritisk IT? Vi søger en Storage/VMware-specialist med passion!
Region Sjælland - Ringsted
Ansøgningsfrist: 27/12/2025
favourite-job-icon
Kloakrørlæggere og arbejdsmænd
THORSKILDE A/S - Lejre

Brænder du for god service, og kan du supportere patienter i e-sundhedsløsninger?

Vil du være med til at gøre en forskel for 1, 5 millioner borgere? Så kan du være vores nye kollega i den Kliniske Servicedesk. Vi søger en teknisk velfunderet patientsupporter med forståelse for det enkelte individ, som yder god service og kan kommunikere på forskellige niveauer.

Som konsulent bliver du en del af et professionelt team, der dagligt hjælper borgere og brugere i Region Sjælland og Region Hovedstaden med at anvende Min Sundhedsplatform (MinSP) – både som app og web. Din vigtigste opgave er at yde kompetent, rolig og empatisk support til patienter og personale, så deres digitale sundhedsforløb bliver både lettere og tryggere.

Du bliver en del af et selvledende team i Den Kliniske Servicedesk, der arbejder i tidsrummet kl. 7.30–15.30. Vi er en del af Koncern Digitaliserings Supportenhed med ca. 90 medarbejdere. Vi sætter vores borgere og brugere i centrum med indsigt i og forståelse for den enkeltes profil og tilpasser vores kommunikation med høj service.

”Hverdagen hos os er varieret, tempoet er højt – og humøret følger med. Vi er et team bestående af 18 dedikerede kolleger, der hver dag motiveres af at yde en ekstraordinær service for vores sundhedsvæsen” – Kommende teamleder Camilla Jensen

Dine opgaver som konsulent

  • Daglig telefonsupport af patienter og personale
  • Håndtering af skriftlige henvendelser
  • Sagsregistrering og sagshåndtering i ServiceNow
  • Udfærdigelse af Knowledge artikler rettet mod både kollegaer og brugere.

Derudover forventes du at bidrage til udviklingen med input, sparring og fagligt engagement i hverdagen.

Udadvendt konsulent som trives med at yde 1. level support
Vi forventer, at du har en baggrund som lægesekretær, sygeplejerske eller på anden vis har erfaring med Sundhedsplatformen og/eller MinSP.

Derudover ser vi gerne, at du er:

  • Kommunikativ stærk både mundtligt og skriftligt
  • Venlig, empatisk og imødekommende
  • Trives i en hverdag hvor det går stærkt og ingen dage er ens
  • Aktivt lyttende og have et stort servicegen
  • Ønsker at være en aktiv del af udviklingen i en stor koncern, som arbejder proaktivt med digitalisering

Vi kan tilbyde et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og et ønske om at spille hinanden gode. Vi arbejder i teams, som giver en god balance mellem arbejdsliv og privatliv og det forventes, at du bidrager positivt til begge dele.

Vil du gøre karriere hos os?
Kan du genkende dig selv i ovenstående? Så send os gerne din ansøgning senest den 2. januar 2026. Vi forventer at afholde samtaler fredag i uge 2 og 2. samtaler i uge 3. Vi ønsker tiltrædelse den 1. marts 2026 eller snarest muligt.

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Arbejdstid er 37 timer inkl. frokost med flextidsordning, samt mulighed for hjemmearbejdsdage.

Hvis du har spørgsmål til stillingen eller Koncern Digitalisering generelt, er du velkommen til at kontakte Teamleder Camilla Jensen på mail camjen@regionsjaelland.dk eller telefon 22 54 09 02.

Vi ser frem til at høre fra dig og byde dig velkommen til vores team.

Koncern Digitalisering - stærkest til digitalisering
Vi er 500 medarbejdere, der drifter, udvikler og supporterer digitale løsninger til gavn for medarbejdere, patienter og borgere. Vi er fundamentet i fremtidens sundhedsvæsen og former lige nu Region Østdanmark. Det er spændende og udfordrende - og du kan være med til at skabe innovative teknologiske løsninger, der sætter borgerne i centrum.

#stærkesttildigitalisering

Lær os bedre at kende
Vores arbejdsplads | Hjemmeside | LinkedIn

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 21.000 medarbejdere og et budget på 23 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Firma Region Sjælland Følg
Kontaktperson Camilla Jensen
Arbejdsadresse Alleen
Postnr.: 4180
Kommune Ringsted
Telefonnr. 22 54 09 02
E-mail camjen@regionsjaelland.dk
Ansøgningsfrist 02/01/2026
Valgt stilling