WorkWithUs
close-button

Ansøgningsfrist: 07/01/2026
favourite-job-icon
Driftsassistent
Boligorganisationen Tårnbyhuse - Tårnby
Antal ledige jobs
31
Få flere jobtilbud
Ansøgningsfrist: 07/01/2026
favourite-job-icon
Driftsassistent
Boligorganisationen Tårnbyhuse - Tårnby
Ansøgningsfrist: 07/01/2026
favourite-job-icon
Driftsassistent
Boligorganisationen Tårnbyhuse - Tårnby
Ansøgningsfrist: 22/12/2025
favourite-job-icon
Kirke Kultur Medarbeder
TÅRNBY MENIGHEDSRÅD - Tårnby
Ansøgningsfrist: 11/01/2026
favourite-job-icon
Sprinkler fitters wanted for Copenhagen, DK
Nexa Project ApS - Tårnby
Ansøgningsfrist: 31/12/2025
favourite-job-icon
En Route services søger en driftschef til ACC København
Naviair - Tårnby
Ansøgningsfrist: 16/01/2026
favourite-job-icon
Elektriker til vækstfirma i Grindsted – spjæld og service
PowerMatch ApS - Tårnby
Ansøgningsfrist: 14/12/2025
favourite-job-icon
Sælger hos FOREX i vores butikker i København & Københavns Lufthavn
FOREX, FILIAL AF FOREX AB, SVERIGE - Tårnby
Ansøgningsfrist: 12/12/2025
favourite-job-icon
🔌 Elektriker søges til spjæld-opgaver i Kastrup og omegn!
Viktech København - Tårnby
Ansøgningsfrist: 14/01/2026
favourite-job-icon
Barselsvikariat Forretningschef Shell Kastrup
Tcb Retail ApS - Tårnby
Ansøgningsfrist: 19/12/2025
favourite-job-icon
2 deltidsmedarbejdere søges til vendingmaskiner i Københavns Lufthavn
7-Eleven Butik 300 - Vending - Tårnby
Ansøgningsfrist: 12/01/2026
favourite-job-icon
Logistikkoordinator / Indkøbsmedarbejder søges
MBA-Biler ApS - Tårnby

Driftsassistent

Driftsassistent til Boligorganisationen Tårnbyhuse

Boligorganisationen Tårnbyhuse er i rivende udvikling – og det er vores driftsafdeling også. 

Vi søger derfor en driftsassistent til vores driftsteam i Kastrup, som vil være med til at sikre den daglige drift og skabe trygge rammer for vores beboere.

Stillingen ønskes besat senest den 1. marts 2026.


Om stillingen

Som driftsassistent bliver du en central del af driftsteamet for driftsområde Kastrup. Du får en alsidig rolle med både praktiske og administrative opgaver og tæt kontakt til beboerne i samarbejde med driftschefen og driftssekretæren. 


Dine primære opgaver

Afdelingernes drift:

  • Udarbejde rekvisitioner og følge op på håndværkerarbejde
  • Gennemføre ind- og fraflytningssyn
  • Udføre syn ved brug af indvendige vedligeholdelseskonti (B-ordningen)
  • Kontrollere og kontere fakturaer relateret til rekvisitioner
  • Varetage generelt tilsyn med afdelingerne

 Beboerkontakt:

  • Daglig kontortid for personlig og telefonisk henvendelse
  • Besigtige vedligeholdelsesbehov i beboeres boliger
  • Deltage i afdelingsmøder efter behov

Tværgående opgaver:

  • Behandle klagesager, herunder klager over fraflytningsrapporter
  • Udarbejde materiale til Beboerklagenævnet i Tårnby Kommune
  • Formidle information til beboere ved driftsforstyrrelser 

Personaleledelse:

I samarbejde med driftschefen – og som afløser ved fravær:

  • Planlægge og føre tilsyn med opgaver for driftssekretær og ejendomsfunktionærer
  • Planlægge og godkende ferie og fravær for samme personalegruppe


Hvem er du?

Vi forestiller os, at du:

  • Har erfaring med ejendomsdrift, håndværk eller lignende praktiske opgaver
  • Er serviceminded og god til at kommunikere med beboere og samarbejdspartnere
  • Kan arbejde selvstændigt og bevare overblikket i en travl hverdag
  • Har teknisk forståelse og flair for IT-systemer
  • Er fleksibel og trives med varierende opgaver


Det er en fordel, hvis du:

  • Har kendskab til arbejdet i en almen boligorganisation
  • Har kendskab til boligsystemet Unik Bolig.
  • Har kørekort (B)


Vi tilbyder

  • En spændende og meningsfuld stilling med mulighed for at gøre en forskel
  • Tæt samarbejde med beboere, kolleger og administration
  • En arbejdsplads med fokus på engagement, ansvarlighed og fællesskab

Ansættelsesforhold

Stillingen aflønnes efter BL overenskomst for inspektører indgået med Dansk Erhverv Arbejdsgiver og Faglig Puls (grundløn 1).

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge inkl. frokost.


Lyder stillingen som noget for dig? 

Send din ansøgning og CV via ansøgningsmodulet på www.taarnbyhuse.dk senest den 7. januar 2026 kl. 12.00.

Vi forventer at holde samtaler i uge 3-4.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Peter Tirsvad Nielsen på mail ptn@taarnbyhuse.dk eller telefon 32 50 49 00.


Kort om Boligorganisationen Tårnbyhuse

Boligorganisationen Tårnbyhuse er en moderne og veldrevet organisation med ca. 3.600 boliger fordelt på 13 afdelinger i Tårnby Kommune. Vi lægger stor vægt på nærvær, samarbejde og god service, og som medarbejder bliver du en del af en organisation med stærke værdier, høj faglighed og et godt kollegialt fællesskab.


 

Behandling af personoplysninger ved jobansøgning

Når du søger en ledig stilling hos Boligorganisationen Tårnbyhuse, skal du være opmærksom på, at vi som dataansvarlig registrerer og behandler personoplysninger om dig som en del af rekrutteringsprocessen. På vores hjemmeside – www.taarnbyhuse.dk – kan du læse mere om, hvordan vi håndterer din ansøgning, hvilke oplysninger vi indsamler, og hvilken praksis vi normalt følger i forbindelse med ansættelser.

Firma Boligorganisationen Tårnbyhuse Følg
Kontaktperson Peter Tirsvad
Arbejdsadresse Amager Strandvej 390
Postnr.: 2770
Kommune Tårnby
Telefonnr. +4532504900
E-mail ptn@taarnbyhuse.dk
Ansøgningsfrist 07/01/2026
Valgt stilling