WorkWithUs
close-button

Ansøgningsfrist: 13/12/2025
favourite-job-icon
Engageret teamleder til Ledelsessekretariatet i Københavns Ejendomme
Københavns Kommune - København
Antal ledige jobs
1.073
Få flere jobtilbud
Ansøgningsfrist: 13/12/2025
favourite-job-icon
Engageret teamleder til Ledelsessekretariatet i Københavns Ejendomme
Københavns Kommune - København
Ansøgningsfrist: 10/12/2025
favourite-job-icon
Varmemester til afdeling 98 på Sjælør – Dronning Ingrids Hjem (plejehjem)
Boligforeningen AAB afd. 98 - København
Ansøgningsfrist: 17/12/2025
favourite-job-icon
Sygeplejerske til Ældremodtagelsen
Bispebjerg Hospital - København
Ansøgningsfrist: 21/12/2025
favourite-job-icon
Pædagog til Børnehuset Sluseholmen, Afdeling A (25 timer ugentligt)
Københavns Kommune - København
Ansøgningsfrist: 14/12/2025
favourite-job-icon
SAFE & SECURE søger en butiksdetektiv på næsten Fuldtid
SAFE & SECURE A/S - København
Ansøgningsfrist: 17/12/2025
favourite-job-icon
Er du klar som natmedarbejder på botilbuddet CAS 1 på Amagerfælledvej, når natten tager over? (fast stilling og tilkaldevikarer)
Københavns Kommune - København
Ansøgningsfrist: 07/01/2026
favourite-job-icon
Dygtig fuldmægtig til HR i Skatteministeriet
Skatteministeriet - København
Ansøgningsfrist: 17/12/2025
favourite-job-icon
Engagerede og stabile medhjælpere til Børnevænget
Københavns Kommune - København
Ansøgningsfrist: 18/12/2025
favourite-job-icon
Pædagoger til Idrætsbørnehuset Jorn i Ørestad – vil du være med i legen?
Københavns Kommune - København
Ansøgningsfrist: 18/12/2025
favourite-job-icon
Uddannet pædagog til flyverstilling i Børnehusene ved Skovens børnehave
Københavns Kommune - København
Ansøgningsfrist: 28/01/2026
favourite-job-icon
Makkerpar søges: Maskinfører & Håndmand til spændende projekt i København
Lubi Transport ApS - København

Engageret teamleder til Ledelsessekretariatet i Københavns Ejendomme

Brænder du for ledelse i en politisk styret organisation, og har du kompetencerne til at lede strategisk direktionsbetjening, budgetforhandlinger og organisationsudvikling? Så er du måske den teamleder, vi leder efter!

Om jobbet

Som teamleder i Ledelsessekretariatet har du ansvaret for daglig personaleledelse og sikring af, at sekretariatets opgaver og målsætninger opfyldes. Du vil arbejde tæt sammen med vores kontorchef og koordinatorer om at drive Ledelsessekretariatet, herunder udvikling af arbejdsgange, samarbejde på tværs af afdelinger og håndtering af interessenter i et politisk miljø.

Du vil have det overordnede ansvar for sekretariatets opgaveløsning indenfor direktionsbetjening, budgetforhandlinger, kommunikationsindsats samt organisationsudvikling og seminarer. Du vil blive en del af et samlet ledelsesteam, der også inkluderer en enhedschef og to koordinatorer uden personaleansvar.

Dine primære opgaver vil inkludere

  • overordnet ledelse og strategisk koordinering af kontorets aktiviteter
  • personaleansvar for 7-10 medarbejdere og koordinator, herunder medarbejderudvikling og trivsel
  • strategisk sparring og udvikling af langsigtede mål for kontoret
  • at repræsentere Københavns Ejendomme, når vi møder kunder og interessenter
  • at være ambassadør for stærkt tværfagligt samarbejde i Københavns Ejendomme (KEJD) og i Københavns Kommune
Om dig
Vi søger en teamleder med interesse for ledelse i en politisk styret organisation. Det er en fordel, hvis du har kendskab til Københavns Kommune, har stærk forståelse for ovenstående sekretariatsopgaver og er god til at motivere og udvikle medarbejdere. Vi forestiller os, at du

  • har erfaring med ledelse eller talent for ledelse
  • trives med tværfagligt samarbejde
  • er strategisk tænkende og kan arbejde både operationelt og udviklingsorienteret
  • har gode kommunikationsevner og trives i en politisk kontekst
  • er ansvarlig, proaktiv og god til at skabe struktur i en travl hverdag
  • brænder for at drive forandringer, processer og sikre høj kvalitet i kontorets opgaveløsning
Om Ledelsessekretariatet
Opgaverne i sekretariatet er mangeartede og omfatter bl.a. betjening af KEJDs chefer og direktion, snart Kultur- og Fritidsforvaltningens direktion samt det politiske niveau i Københavns Kommune. Hertil løser sekretariatet arbejdsopgaver som udarbejdelse af politiske indstillinger, mødemateriale og dagsordener, facilitering af interne og eksterne møder, kommunikation, HR- og organisationssupport m.m.

Ledelsessekretariatet består af 14 ansatte, som bidrager med forskellige fagligheder til løsning af arbejdsopgaverne. Ledelsessekretariatet samarbejder med mange interessenter og er dagligt i dialog med chefer og medarbejdere i hele KEJD og på Københavns Rådhus.

Vi har en god medarbejdertrivsel, en spændende og varieret hverdag, og så har vi det sjovt samtidig med, at vi taktfuldt svinger imellem den uformelle og den formelle tone afhængig af opgave og samarbejdsform.

Vilkår og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og indenfor rammerne af lokal løndannelse. Der er gode muligheder for flextid, hjemmearbejde og videreuddannelse. Stillingen er til besættelse den 1. februar 2026 eller snarest muligt.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for Ledelsessekretariatet Boline Spenner Christiansen på mobil 30 31 82 21.

Søg via linket senest lørdag den 13. december 2025
Vi ser frem til at afholde samtaler den 16.-17. december 2025.

Københavns Ejendomme
Københavns Ejendomme har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje. Vores ca. 1.800 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m2. Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold frigør vi ressourcer til, at vores 58.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Alt det gør vi ud fra bedste aktuel viden og i tæt samspil med kunder, leverandører og samarbejdspartnere ud fra devisen: Det skal være nemt, effektivt og bæredygtigt. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.

Firma Københavns Kommune Følg
Kontaktperson Boline Spenner Christiansen
Arbejdsadresse Borups Allé
Postnr.: 2400
Kommune København
Telefonnr. 3031 8221
Ansøgningsfrist 13/12/2025
Valgt stilling