WorkWithUs
close-button

Ansøgningsfrist: 15/01/2026
favourite-job-icon
Erfaren udviklingskonsulent med fokus på kvalitet, udvikling og samarbejde på tværs af tilbud i Socialforvaltningens Center for Børn og Unge
Københavns Kommune - København
Antal ledige jobs
1.259
Få flere jobtilbud
Ansøgningsfrist: 15/01/2026
favourite-job-icon
Erfaren udviklingskonsulent med fokus på kvalitet, udvikling og samarbejde på tværs af tilbud i Socialforvaltningens Center for Børn og Unge
Københavns Kommune - København
Ansøgningsfrist: 06/02/2026
Ny
favourite-job-icon
Partner / COO til Soundmade (datterselskab til XIIA)
XIIA ApS - København
Ansøgningsfrist: 06/02/2026
Ny
favourite-job-icon
CFO / Financial Controller til XIIA - Tech Venture Builder
XIIA ApS - København
Ansøgningsfrist: 15/01/2026
Ny
favourite-job-icon
Børne- og Ungdomsforvaltningen i Område Valby-Vesterbro-Kgs. Enghave søger en støttepædagog
Københavns Kommune - København
Ansøgningsfrist: 12/01/2026
Ny
favourite-job-icon
Børnehus Hovedstaden opnormerer med et større antal psykologer på alle tre matrikler i regionen
Københavns Kommune - København
Ansøgningsfrist: 28/12/2025
Ny
favourite-job-icon
Facility Management medarbejder til den centrale anklagemyndighed (genopslag)
Rigsadvokaten - København
Ansøgningsfrist: 08/01/2026
Ny
favourite-job-icon
kursusleder til kommunikationsområdet i CAMES
HR og Uddannelse - København
Ansøgningsfrist: 08/01/2026
Ny
favourite-job-icon
Konsulent - sæt dit præg på skemaplanlægning på en stor uddannelsesinstitution
Københavns Professionshøjskole - København
Ansøgningsfrist: 04/01/2026
Ny
favourite-job-icon
Teamleder til Portefølje & Risikostyring
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43 - København
Ansøgningsfrist: 09/01/2026
Ny
favourite-job-icon
Generalist til drift, vedligehold og udvikling af Banedanmarks ledelsessystem
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43 - København
Ansøgningsfrist: 04/01/2026
Ny
favourite-job-icon
Sektionschef til AI & Innovation (265922)
It- medico og telefoni - København

Erfaren udviklingskonsulent med fokus på kvalitet, udvikling og samarbejde på tværs af tilbud i Socialforvaltningens Center for Børn og Unge

Vil du være med til at sikre høj kvalitet og udvikling på det specialiserede børne- og ungeområde i København? Har du blik for udviklingsprocesser, struktur samt skriftlig og mundtlig formidling, og trives du i en hverdag med mange fagligheder og opgaver på tværs? Så er du måske vores nye kollega.

Center for Børn og Unge – hvem er vi?
Center for Børn og Unge (CBU) er ét af seks driftscentre i Socialforvaltningen i Københavns Kommune og omfatter udførerområdet for udsatte børn, unge og familier samt børn og unge med handicap. Vi driver skole- og dagbehandlingstilbud, børne- og ungehjem, støtteophold, forebyggende indsatser og tilbud som Familieplejen København og Børnehus Hovedstaden.

Stillingen er forankret i centerteamet, der består af ca. 30 medarbejdere med sundhedsfaglige, socialfaglige og akademiske profiler. Vi understøtter strategisk udvikling, implementeringsprocesser og bidrager til at løse driftsudfordringer i tæt samarbejde med vores tilbud – og arbejder for at skabe de bedste rammer for børn og unges trivsel og udvikling.

Du refererer til centerteamleder Zandra Olesen. Centerteamet er organiseret i underteams med hver deres koordinator. Du bliver en del af underteamet ’Tilsyn, Sundhed og Døgn’, men vil også skulle løse opgaver på tværs af centerteamet.

Om stillingen
Som udviklingskonsulent får du en central rolle i at understøtte kvalitet og udvikling i centrets forebyggende indsatser samt børne- og ungehjem. Du kommer til at arbejde tæt på driften samt med vores kollegaer i forvaltningens centrale enheder samt øvrige driftscentre.

Vi har en central rolle i at sikre, at faglige og organisatoriske mål omsættes til praksis, og at vores erfaringer og viden kommer børn og unge til gavn.

Dine opgaver
Dine primære arbejdsopgaver vil være at

  • Understøtte lokale og tværgående udviklings- og implementeringsprocesser, fx ift. metoder eller arbejdsgange
  • Understøtte vores tilbud ved behov, fx ved at udarbejde høringssvar til socialtilsynet, aktindsigter eller planlægning af kompetenceudvikling
  • Udarbejde analyser, beslutningsoplæg, vejledninger og læringsmaterialer, både målrettet centrets ledelse og til brug hos vores tilbud
  • Facilitere møder og workshops, fx omkring faglig udvikling
  • Bidrage til indsamling og formidling af viden og erfaringer på tværs af centrets tilbud
Opgaverne kan udvikle sig over tid – og du får mulighed for at sætte dit aftryk på rollen.

Din profil
Vi forventer ikke, at du har erfaring med alle områder fra start – men kan se dig selv i det meste af nedenstående

  • Du har erfaring med udviklings- og implementeringsopgaver – gerne i en politisk styret organisation
  • Du er vant til at samarbejde med driften og kan tænke driftsperspektivet ind i de opgaver, du sidder med
  • Du kan drive processer og sikre fremdrift i samarbejde med andre
  • Du har stærke skriftlige formidlingsevner og kan gøre komplekst stof klart og brugbart
  • Du har faciliteringskompetencer og erfaring med at planlægge og afholde workshops
  • Du er nysgerrig og samarbejdsorienteret og trives i et tværfagligt miljø
  • Du kan koble praksiserfaringer, data og strategiske mål i din tilgang
Vi forestiller os, at du har en samfundsvidenskabelig uddannelse eller en pædagogisk eller socialfaglig baggrund med akademisk overbygning.

Kendskab til det udsatte børne- og ungeområde og/eller børn og unge med handicaps – herunder lovgivning, faglige tilgange og metoder – er en fordel, men ikke et krav.

Hvad kan vi tilbyde dig?
Hos os får du mulighed for at blive en del af et ambitiøst centerteam, hvor vi løfter i flok og brænder for at gøre en forskel for udsatte børn og unge samt børn og unge med handicaps.

Vi tilbyder

  • Fleksibilitet i tilrettelæggelsen af arbejdet og et arbejdsfællesskab, der tager trivsel og balance mellem arbejde og privatliv alvorligt
  • Faglig udvikling og løbende mulighed for sparring med kollegaer, koordinatorer og centerteamleder
  • Et stærkt kollegafællesskab, hvor samarbejde og faglighed går hånd i hånd
  • En uformel tilgang, hvor der er plads til både faglig fordybelse og et godt grin i hverdagen
Ansættelsesvilkår
Stillingen er en fastansættelse med en ugentlig arbejdstid på 37 timer og er til besættelse den 1. marts 2026. Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst.

Vil du vide mere?
Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte koordinator Andreas Jensen på 29 29 64 31.

Søg via linket senest torsdag den 15. januar 2026
Vi afholder samtaler den 21. januar 2026 og evt. 2. samtale den 22. januar 2026.

Firma Københavns Kommune Følg
Kontaktperson Andreas Jensen
Arbejdsadresse Borups Allé
Postnr.: 2400
Kommune København
Telefonnr. 29 29 64 31
Ansøgningsfrist 15/01/2026
Valgt stilling