Har du lyst til at arbejde i en spændende fagforening i konstant udvikling og være med til at gøre en forskel for FOAs medlemmer?
Så er du måske vores nye kollega i det administrative team i FOA Randers?
For den rette person tilbyder vi et udfordrende job i en travl organisation, hvor opgaver og rutiner udvikles hele tiden. Vi er kendetegnet ved vores grundlæggende faglige holdninger, som du naturligvis forventes at kunne stå inde for.
Stillingen er i et åbent kontormiljø, hvor vi sidder i alt 2 medarbejdere, hvor de administrative opgaver er samlet.
Jobbet indeholder bl.a.:
- Medlemsservice både ved telefoniske og personlige henvendelser herunder bemanding af reception og telefonomstilling
- Journalisering og sagsstyring vil være en stor del af opgaveløsningen
- Tovholder på medlemsaktiviteter
- SOME – udvikling og vedligeholdelse af vores tilstedeværelse på sociale medier
- Redigering af hjemmeside
- Forefaldende administrativt arbejde – herunder referatskrivning
Vi forventer, at du:
- Har et højt fagligt niveau og en kontor-/administrativ uddannelse
- Har god systemforståelse og kan se sammenhænge på tværs af forskellige systemer
- Er velbevandret i Microsoft Office og programmerne i Officepakken
- Kan arbejde selvstændigt og struktureret
- Kan bevare overblikket – selv i pressede situationer
- Sætter medlemmet i fokus og har forståelse for god medlemsservice
- Er velformuleret i skrift og tale – kan smile i telefonen
- Kan og vil indgå i teamsamarbejde og bidrage til et godt fællesskab
- Har kendskab til eller kommer fra en politisk ledet organisation
Læs mere om FOA Randers på fagforeningens hjemmeside: www.foa.dk/randers
Ansøgningen skal være fagforeningen i hænde senest den 7. januar 2026.
Der vil blive afviklet ansættelsessamtale den 21. januar 2026.
Løn- og ansættelsesvilkår er efter overenskomst med HK - grundlønsindplacering på 32 med mulighed for forhandling efter endt prøvetid.
Yderligere oplysninger kan fås ved telefonisk henvendelse til Mariejo Christensen mobil: 2044 4403