WorkWithUs
close-button

Ansøgningsfrist: 09/01/2026
favourite-job-icon
Generalist til drift, vedligehold og udvikling af Banedanmarks ledelsessystem
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43 - København
Antal ledige jobs
1.288
Få flere jobtilbud
Ansøgningsfrist: 09/01/2026
favourite-job-icon
Generalist til drift, vedligehold og udvikling af Banedanmarks ledelsessystem
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43 - København
Ansøgningsfrist: 07/01/2026
Ny
favourite-job-icon
Sektionsleder til Projektledelse i Sundhedsdatastyrelsen
Sundhedsdatastyrelsen - København
Ansøgningsfrist: 07/01/2026
Ny
favourite-job-icon
Sektionsleder til sektion for it-arkitektur
Sundhedsdatastyrelsen - København
Ansøgningsfrist: 06/02/2026
favourite-job-icon
Partner / COO til Soundmade (datterselskab til XIIA)
XIIA ApS - København
Ansøgningsfrist: 06/02/2026
favourite-job-icon
CFO / Financial Controller til XIIA - Tech Venture Builder
XIIA ApS - København
Ansøgningsfrist: 05/01/2026
favourite-job-icon
Sæt dit aftryk på en unik portefølje af ejendomme i Danmarks Fængsler
DIREKTORATET FOR KRIMINALFORSORGEN - København
Ansøgningsfrist: 05/01/2026
favourite-job-icon
Sjælden og attraktiv mulighed for at blive en del af vores velfungerende team i Dagafsnittet - Afdeling for Børn og Unge
Rigshospitalet - København
Ansøgningsfrist: 08/01/2026
favourite-job-icon
Konsulent - sæt dit præg på skemaplanlægning på en stor uddannelsesinstitution
Københavns Professionshøjskole - København
Ansøgningsfrist: 12/01/2026
favourite-job-icon
Børnehus Hovedstaden opnormerer med et større antal psykologer på alle tre matrikler i regionen
Københavns Kommune - København
Ansøgningsfrist: 04/01/2026
favourite-job-icon
Teamleder til Portefølje & Risikostyring
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43 - København
Ansøgningsfrist: 02/01/2026
favourite-job-icon
Din Sociale Indgang – Børn City/Østerbro søger studentermedhjælpere til socialfaglige opgaver
Københavns Kommune - København

Generalist til drift, vedligehold og udvikling af Banedanmarks ledelsessystem

Vil du være med til at sikre, at Banedanmarks ledelsessystem er i compliance? Er du samtidig struktureret og sætter en ære i, at sikre god kvalitet i dine opgaver? Så er du måske vores nye kollega i Team Audit & Afvigelser.

I Banedanmark har vi netop fået fornyet vores sikkerhedsgodkendelse (vores ”license to operate”), og vi har nu brug for en ny kollega, der vil være med til at sikre, at vores ledelsessystem er i compliance, og at der bliver fulgt op på, at ændringer bliver implementeret og er effektive.

Du bliver en del af team Audit & Afvigelser i sektionen Processtyring, som har ansvaret for at udvikle og vedligeholde Banedanmarks ledelsessystem i samarbejde med resten af organisationen. Vi er en støttefunktion, og du får en vigtig rolle i at sikre, at relevante jernbanesikkerhedsmæssige krav er forankret i processer, og at processer og praksis i Banedanmark stemmer overens.

Processtyring er opdelt i 2 teams, som arbejder tæt sammen. Vi søger en medarbejder til team Audit & afvigelser, der består af 5 Process Managers, 2 Implementeringskonsulenter og 1 projektleder under ledelse af Mine Duvarci. Du vil blive ansat som Process Manager.

Sammen sætter vi en ære i at opnå vores mål og opbygge gode relationer til hinanden ud fra devisen om, at når vi er på arbejde, skal det skal være en god oplevelse.

Vi sikrer høj kvalitet og har fokus på at optimere arbejdsgange

Du vil have en stor berøringsflade udadtil, da dine opgaver afhænger af faglige input fra kolleger i organisationen. Du skal derfor både være interesseret i en opsøgende rolle, hvor du fungerer som kvalitetsmæssig sparringspartner for organisationen, og kunne trives med selvstændige opgaver, der kræver både systemforståelse, koordinering og fordybelse.

Trafikstyrelsen er Banedanmarks sikkerhedsmyndighed og i team Audit & Afvigelser skal du bl.a. forberede og facilitere de audits, som Trafikstyrelsen foretager i Banedanmark, samt deltage i interne audits. Når der observeres uoverensstemmelser mellem praksis og processer i ledelsessystemet bliver din evne til at analysere, hvorfor det skete, og hvordan vi løser det, helt afgørende.

Din rolle bliver at dykke ned i årsagerne til disse uoverensstemmelser og i samarbejde med organisationen udarbejde handlingsplaner for at sikre, at Banedanmark forbliver i overensstemmelse med gældende krav.

Dine analytiske evner, kombineret med dine evner til at se sammenhænge og opdage detaljer, er afgørende færdigheder her.

Vi søger dig som er struktureret, systematisk og selvstændig

Det er dine personlige egenskaber og erfaring, som har betydning, og ikke din uddannelsesmæssige baggrund. Du kan være nyuddannet eller have et par års erfaring med audits, kvalitetsledelse og årsagsanalyse. Kendskab til interessenthåndtering, såvel som offentlig forvaltning er en fordel i stillingen men ikke et krav. Det er ikke væsentligt, at du har kendskab til jernbanen på forhånd. Vi lægger til gengæld stor vægt på dine personlige kvalifikationer.

Det er vigtigt, at du:

  • trives i en hverdag, hvor vi lærer løbende og hvor hver dag er forskellig og opgaver ofte overlapper hinanden.
  • kan håndtere og systematisere store mængder information, og kan spotte sammenhænge på tværs af opgaver.
  • er struktureret og sikrer høj kvalitet i dine leverancer
  • er god til at holde overblik over flere fagområder og kan se sammenhænge
  • er velformuleret og kan skrive klart og præcist så det komplekse bliver overskueligt og skaber forståelse mellem de enkelte fagkompetencer.
  • kan lide at have en stor samarbejdsflade med mange typer af mennesker, og kunne kommunikere med folk på alle niveauer i organisationen.
  • Bidrager til opgaver, hvor løsninger skal findes undervejs
Din nye arbejdsplads

Dit arbejdssted bliver vores moderne, lyse hovedkontor centralt i København ved Dybbølsbro Station og Fisketorvet. Der kan være rejseaktivitet mellem Banedanmarks lokationer landet over, hvis det er nødvendigt i forbindelse med dine opgaver.

Vi har et solidt fagligt miljø og møder opgaverne og hinanden med en stor ordentlighed fagligt som menneskeligt. Vi er en arbejdsplads med en positiv atmosfære, hvor ledelsen deltager engageret i realiseringen af vores ambitioner.

Du kan se frem til at blive del af et dygtigt hold, hvor nøgleordene er videndeling, sparring og faglig nysgerrighed. Tonen i vores team er uformel og arbejdsmiljøet præget af imødekommenhed og samarbejde.

Banedanmark kan desuden tilbyde fitnessrum, Falck Healthcare sundhedsordning og mulighed for at arbejde hjemmefra i perioder, hvor opgaverne tillader det.

Der er plads til alle. Vi har forbedret arbejdet med diversitet og mangfoldighed, og har netop tilsluttet os det europæiske initiativ Women in Rail.

Løn

Som akademiker ansættes du efter gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og AC.

For HK er ansættelsen omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Skatteministeriet og HK/STAT, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Som udgangspunkt er stillingen placeret i løngruppe 3.1, Hovedstad.

For både AC og HK gælder det, at den endelige løn fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer, samt at der tilkommer pension i henhold til overenskomsten.

Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere om stillingerne, så kontakt teamleder Mine Duvarci på 2331 7581. Vær dog opmærksom på, at vi holder juleferie i perioden 15/12 – 5/1.

For at ansøge klikker du på linket ”søg stillingen” og følger instruktionerne. Vi indkalder til samtaler umiddelbart efter ansøgningsfristen. Går du videre fra de indledende samtaler, kan der blive indhentet referencer fra tidligere arbejdsgiver. Du vil blive informeret inden, at der bliver indhentet en reference.

Vi ser frem til at høre fra jer.



Firma Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43 Følg
Kontaktperson Mine Duvarci
Arbejdsadresse Carsten Nieburhs Gade
Postnr.: 1577
Kommune København
Telefonnr. 23317581
E-mail MDVA@BANE.dk
Ansøgningsfrist 09/01/2026
Valgt stilling