Vælg region
Nordjylland
Midtjylland
Syddanmark
Hovedstaden, Sjælland og Bornholm
Grønland
Vælg kommune
Vælg job hovedkategori
Vælg job underkategori
Vælg job title
Administrativ medarbejder/Assistent (kontor) til Projektorganisationen for Nyt OUH - Barselsvikariat
Projektorganisationen Nyt OUH
Om projektorganisationen Nyt OHU – ét af Danmarks største byggerier
Indrykket : 21-02-2019 Ansøgnings frist : 10-03-2019

Deltids medarbejder (30 timer pr. uge) til sags- og faktura behandling i en økonomisk og administrativ enhed på Rigshospitalet, Glostrup
Glostrup Hospital
RHO i Neurocentret søger en deltidsmedarbejder snarest muligt og senest den 1. maj 2019 til at hjælpe os med at administrere vores ca. 200 hjemmerespirator-ordninger. Vores enhed hedder ”Regionsfunktion for hjemmerespiratorordninger i Region Hovedstaden” men i det daglige kalder vi det bare for ”RHO”.
Indrykket : 21-02-2019 Ansøgnings frist : 04-03-2019

Sagsbehandler til Forsvarets LTS og FNE materiel
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse
Har du mod, lyst og evner til at medvirke til at sikre driften af Forsvarets Løfte-, træk- og surringsmateriel (LTS), faldsikrings-, og nedfiringsmateriel (FNE), kraner mv? Trives du indenfor den materielfaglige verden, og vil du være med til at optimere den daglige materieldrift? Så er dette job helt klart noget for digOm os
Indrykket : 21-02-2019 Ansøgnings frist : 08-03-2019

Administrativ medarbejder (deltid)
BIZSYS ApS
Vi har travlt i øjeblikket, og søger derfor en administrativ medarbejder.   Arbejdet vil bestå i følgende: Vi søger en deltidsmedarbejder der kan hjælpe med at lave diverse administrative opgaver, og bogholderi-opgaver.  Arbejdet vil blandt andet bestå i følgende:
Indrykket : 21-02-2019 Ansøgnings frist : 20-03-2019

Personalekonsulent til JKS i Randers
JKS a/s, Randers
Vi har forrygende travlt og søger derfor yderligere en personalekonsulent til vores Staffing Team i Randers, som servicerer en lang række store og små virksomheder med danske såvel som udenlandske medarbejdere. Der er tale om en vikarstilling på min. 3 måneder. Du bliver en del af et engageret team, som tæller kompetente og erfarne kollegaer. Derudover er der tilknyttet rekrutteringskonsulenter fra vores JKS Career Team. Sidst men ikke mindst samarbejder vi med vores kollegaer i Tyskland, Norge og Sverige.
Indrykket : 21-02-2019 Ansøgnings frist : 20-03-2019

PL & Partners søger en Office Manager
PL & PARTNERS ApS
JobbeskrivelseDu bliver en del af en seriøs og sund virksomhed, der arbejder digital annoncering på Facebook og Instagram. I dag tæller vi 25 personer og fortsætter væksen mod +30 personer i år. Vi forventer, at du er omhyggelig, trives i travl hverdag med mange forskellige opgaver, og at du har fokus på, at tingene skal være i orden.   ArbejdsopgaverSom Office Manager hos PL & Partners kan du forvente arbejdsopgaver, som omfatter blandt andet:
Indrykket : 21-02-2019 Ansøgnings frist : 14-03-2019

Administrativ medarbejder gerne med kendskab til musik
NORDISKA ApS
NORDISKA ApS er Skandinaviens største teaterforlag, der arbejder med formidling af rettigheder til skuespil og musicals fortrinsvis i Skandinavien, men i stigende grad også internationalt. Vores mål er at sprede kendskab om dramatikere, komponister og deres værker i ind- og udland, samt at forøge antallet af produktioner af de værker vi repræsenterer.
Indrykket : 21-02-2019 Ansøgnings frist : 31-03-2019

Kontorfunktionær til fogedretten
Retten i Odense
Retten i Odense søger kontorfunktionær til fogedretten. Ansøgningsfrist: 15. marts 2019 Retten i Odense søger en kontoruddannet sagsbehandler til rettens fogedret. Arbejdsområde: Som kontorfunktionær vil du komme til at arbejde med mange og spændende opgaver. Dit arbejde vil blive ansvarsfuldt og med kontakt til domstolenes brugere. Vi forventer, at du varetager stillingen med stor selvstændighed.
Indrykket : 21-02-2019 Ansøgnings frist : 15-03-2019

Kontorfunktionær til skifteretten
Retten i Odense
Retten i Odense søger kontorfunktionær til skifteretten. Ansøgningsfrist: 15. marts 2019. Retten i Odense søger en kontoruddannet sagsbehandler til rettens skifteret. Arbejdsområde: Som kontorfunktionær vil du komme til at arbejde med mange og spændende opgaver. Dit arbejde vil blive ansvarsfuldt og med kontakt til domstolenes brugere. Vi forventer, at du varetager stillingen med stor selvstændighed.
Indrykket : 21-02-2019 Ansøgnings frist : 15-03-2019

Kontormedarbejder på Greve Kirkegårdskontor
Greve Kirkegård
Da vores medarbejder på kirkegårdskontoret i Greve Sogn har ønsket at gå på pension, søger vi til tiltrædelse den 1. april (eventuelt den 15. april) en person til varetagelse af de administrative opgaver, der knytter sig til kirkegården.   Vi søger en person – gerne med erfaring fra en lignende stillig, som både kan arbejde selvstændigt samt indgå i et positivt samarbejde med de øvrige ansatte på kirkegården og i sognets to kirker.
Indrykket : 21-02-2019 Ansøgnings frist : 18-04-2019