Leverer du kundeservice i verdensklasse – både på skrift og i tale? Vil du være en del af et stærkt team, som supporterer brugere på et af Danmarks førende online casinoer samt brugere på vores sites i UK? Så er det måske dig, vi leder efter!
Om jobbet
Som kundeservicemedarbejder hos CEGO bliver du en del af en ambitiøs softwarevirksomhed med base på havnefronten i Aalborg. Vi står bag Spilnu.dk og den britiske pendant, Happy Tiger, og vi udvider nu vores supportteam for at sikre en førsteklasses oplevelse for vores danske og britiske brugere.
Du bliver en nøgleperson i vores team, hvor du sammen med fire øvrige fastansatte og vores studentermedhjælpere supporterer vores brugere via telefon, chat og mail. De typiske henvendelser omhandler:
Stillingen er en fuldtidsstilling med opstart hurtigst muligt
Hvem er du?
Du brænder for at skabe fantastiske kundeoplevelser og forstår, hvordan man leverer international kundeservice på højeste niveau. Derudover forventer vi:
Du har solid erfaring med kundeservice
Du kommunikerer uden besvær på dansk og engelsk - både skriftligt og mundtligt
Du har en positiv indstilling og lader dig ikke slå ud af udfordrende kunder
Du er en stærk formidler, der møder kunder i øjenhøjde
Du er en selvstarter og har øje for drift og effektiv sagsbehandling
Du har erfaring med at navigere i forskellige systemer, og du kan hurtigt sætte dig ind i tekniske problemstillinger, fx fejlsøgning på brugernes enheder
Du har øje for optimering af processer og evner at koordinere effektivt med dine kolleger
Unik kultur og stærke sociale relationer
Vores kultur er unik, og det samme er vores position i markedet. CEGOs forretning bygger på 25 års erfaring med produktion af spil indenfor casual gaming samt online casinodrift på det licenserede marked. Vi tror på, at passionerede og engagerede medarbejdere leverer de bedste resultater, og derfor arbejder vi hårdt på at tilbyde det bedst mulige arbejdsmiljø.
Vi er 150 medarbejdere, der samles om måltiderne og deltager i sociale arrangementer lige fra brætspilsaftener til fester. Vi tror på, at jo bedre vi kender hinanden, des bedre arbejder vi sammen, hvorfor ugens højdepunkt er hyggen over fredagsbrunchen.
Ansøgning og kontakt
Er du interesseret i stillingen og har du yderligere spørgsmål, så kontakt Chief People & Culture Officer, Dorthe Hammer Hovaldt, på dhhj@cego.dk eller tlf. 21 400 848.
Upload dit CV og en motiveret ansøgning til vores rekrutteringssystem via linket hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til samtale.
CEGO opfordrer alle kvalificerede kandidater til at ansøge uanset køn, alder, religion eller etnisk tilhørsforhold.