WorkWithUs
close-button

Ansøgningsfrist: 07/01/2026
favourite-job-icon
Administrativ medarbejder – bliv vores kommende kollega i Hjælpemiddelområdet (barselsvikariat)
Københavns Kommune - København
Antal ledige jobs
1.252
Få flere jobtilbud
Ansøgningsfrist: 07/01/2026
favourite-job-icon
Administrativ medarbejder – bliv vores kommende kollega i Hjælpemiddelområdet (barselsvikariat)
Københavns Kommune - København
Ansøgningsfrist: 06/02/2026
Ny
favourite-job-icon
Partner / COO til Soundmade (datterselskab til XIIA)
XIIA ApS - København
Ansøgningsfrist: 06/02/2026
Ny
favourite-job-icon
CFO / Financial Controller til XIIA - Tech Venture Builder
XIIA ApS - København
Ansøgningsfrist: 12/01/2026
Ny
favourite-job-icon
Børnehus Hovedstaden opnormerer med et større antal psykologer på alle tre matrikler i regionen
Københavns Kommune - København
Ansøgningsfrist: 28/12/2025
Ny
favourite-job-icon
Facility Management medarbejder til den centrale anklagemyndighed (genopslag)
Rigsadvokaten - København
Ansøgningsfrist: 08/01/2026
Ny
favourite-job-icon
kursusleder til kommunikationsområdet i CAMES
HR og Uddannelse - København
Ansøgningsfrist: 08/01/2026
Ny
favourite-job-icon
Konsulent - sæt dit præg på skemaplanlægning på en stor uddannelsesinstitution
Københavns Professionshøjskole - København
Ansøgningsfrist: 04/01/2026
Ny
favourite-job-icon
Teamleder til Portefølje & Risikostyring
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43 - København
Ansøgningsfrist: 15/01/2026
Ny
favourite-job-icon
Børne- og Ungdomsforvaltningen i Område Valby-Vesterbro-Kgs. Enghave søger en støttepædagog
Københavns Kommune - København
Ansøgningsfrist: 15/01/2026
Ny
favourite-job-icon
Er du klar til at styrke sagsbehandlingen og skærpe procedurerne i kampen mod ekstremisme?
DIREKTORATET FOR KRIMINALFORSORGEN - København
Ansøgningsfrist: 04/01/2026
Ny
favourite-job-icon
Vil du være med til at styrke den psykologfaglige behandlingsindsats på intensivt døgnafsnit D1?
Amager og Hvidovre Hospital - København

Administrativ medarbejder – bliv vores kommende kollega i Hjælpemiddelområdet (barselsvikariat)

Vil du være med til at gøre en forskel for borgere med psykiske og/eller fysiske funktionsnedsættelser?

Vi søger en engageret og serviceorienteret administrativ medarbejder til screeningsgruppen i afdelingen for Kropsbårne Hjælpemidler. Du bliver en del af et velfungerende tværfagligt team på 15 medarbejdere, som arbejder med myndighedssagsbehandling efter servicelovens §§ 112 og 113.

Om stillingen
Som administrativ medarbejder i screeningsgruppen får du en central rolle i at sikre et godt og effektivt flow i afdelingens sagsbehandling.

Dine opgaver vil blandt andet omfatte

  • oprettelse af ansøgninger i fagsystemet og korrekt registrering af sagsoplysninger
  • håndtering af kontorpostkassen – herunder fordeling og prioritering af henvendelser
  • screening af nye ansøgninger – herunder indsamling af relevante oplysninger
  • administrative støtte- og serviceopgaver for sagsbehandlere og ledelse
  • telefonisk og skriftlig kontakt med borgere, pårørende og samarbejdspartnere med fokus på god service og klar kommunikation
Stillingen kræver, at du trives med administrative opgaver, kan bevare overblikket og arbejder struktureret i en hverdag med mange forskellige henvendelser.

Vi tilbyder

  • en arbejdsplads præget af faglig sparring, tillid og samarbejde
  • et stærkt kollegialt og tværfagligt miljø med fokus på kvalitet, læring og arbejdsglæde – og plads til humor
  • grundig oplæring
  • fleksibel arbejdstid og mulighed for hjemmearbejde efter aftale
Vi forventer, at du

  • har interesse for at arbejde med administration på hjælpemiddelområdet
  • har en relevant administrativ uddannelse eller erfaring fra lignende funktioner
  • arbejder selvstændigt, struktureret og detaljeorienteret
  • trives med både rutineopgaver og opgaver, der kræver fleksibilitet
  • kommunikerer klart og professionelt – både mundtligt og skriftligt
  • bidrager positivt til et godt samarbejde og et stærkt kollegialt fællesskab
Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker efter overenskomst for administrativt personale/HK og indenfor rammerne af lokal løndannelse..

Det er en tidsbegrænset stilling til den 31. december 2026. Stillingen ønskes besat fra den 1. marts 2026 – eller tidligere, hvis muligt.

Arbejdstiden er 37 timer om ugen.

Mere information
Er du interesseret i at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Thomas V. Jensen på 21 42 72 04.

Du kan læse mere om Den Sociale Indgang – herunder vision og målsætninger på Københavns Kommunes hjemmeside Borger | Københavns Kommune.

Søg via linket senest onsdag den 7. januar 2026
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i løbet af uge 3 – 2026.

Firma Københavns Kommune Følg
Kontaktperson Thomas Jensen
Arbejdsadresse Borups Allé
Postnr.: 2400
Kommune København
Telefonnr. 21 42 72 04
Ansøgningsfrist 07/01/2026
Valgt stilling