WorkWithUs
close-button

Ansøgningsfrist: 11/01/2026
favourite-job-icon
Digitaliseringskonsulent til Center for Job & Socialservice
Center for Job og Socialservice - Greve
Antal ledige jobs
75
Få flere jobtilbud
Ansøgningsfrist: 11/01/2026
favourite-job-icon
Digitaliseringskonsulent til Center for Job & Socialservice
Center for Job og Socialservice - Greve
Ansøgningsfrist: 19/01/2026
favourite-job-icon
Blandemestermesterassistent | IBF Beton Greve
Ikast Betonvarefabrik A/S - Greve
Ansøgningsfrist: 20/01/2026
favourite-job-icon
Specialskole i Greve søger to pædagoger
Bugtskolen - Greve
Ansøgningsfrist: 03/02/2026
favourite-job-icon
🔧 Mekaniker til erhvervsbiler – er det dig vi mangler?
Entreprise-Gruppen ApS - Greve
Ansøgningsfrist: 11/01/2026
favourite-job-icon
Pædagog til Integreret institution
Troldebo, Integreret institution - Greve
Ansøgningsfrist: 09/01/2026
favourite-job-icon
2 medarbejdere til Ungeløft-projektet
Center for Job og Socialservice - Greve
Ansøgningsfrist: 29/01/2026
favourite-job-icon
Kalder alle supersælgere! Circle K Stationsholmen i Greve søger deres nye sælger på 10-15 timer.
Circle K Stationsholmen, Greve - Greve
Ansøgningsfrist: 27/01/2026
favourite-job-icon
JOB OPENING – 4 Parcel Sorting & Packaging Workers
Singh Law - Greve
Ansøgningsfrist: 18/12/2025
favourite-job-icon
Vuggestuepædagog til Lunas Ark
Luna´s Ark, Integreret institution - Greve
Ansøgningsfrist: 15/01/2026
favourite-job-icon
To (musik)lærere til specialskole i Greve
Bugtskolen - Greve
Ansøgningsfrist: 05/01/2026
favourite-job-icon
Nysgerrig og reflekterende pædagog søges til A-klasserne.
Arenaskolen - Greve

Digitaliseringskonsulent til Center for Job & Socialservice

Center for Job & Socialservice søger en engageret og analytisk digitaliseringskonsulent, der vil være bindeleddet mellem centeret og kommunens centrale It- og Digitaliseringsteam. Du får en nøglerolle i at sikre, at digitale løsninger understøtter centerets faglige opgaver, arbejdsgange og strategiske mål.

Dine primære opgaver

  • Analyse, behovsafdækning og indkøb
  • Identificere og analysere centrets digitale behov i tæt samarbejde med ledelse og medarbejdere
  • Foreslå digitale løsninger, der skaber værdi, forbedrer service og effektiviserer arbejdsgange
  • Foretage vurderinger af value for money ved anvendelse og indkøb af IT
  • Afsøge markedet for relevante digitale løsninger og leverandører i samarbejde med teamledere.
Implementering af digitale løsninger

  • Planlægge og gennemføre lokal implementering af nye systemer, tilkøb og arbejdsgange
  • Følge op på IT-kontrakter, herunder leverancer, aftaleoverholdelse og eventuelle bodskrav.
Forandringsagent og strategisk sparringspartner

  • Understøtte enhedens digitale modenhed og fungere som sparringspartner i forhold til digital udvikling.
Vidensdeling og kompetenceudvikling

  • Planlægge og facilitere oplæring, fx, e-læring og korte introduktioner. Understøtte videndeling i centret – for eksempel via guides, FAQ eller intranet.
Datakvalitet, dokumentation og compliance

  • Følge op på korrekt brug af systemer, dataregistrering og dokumentation. Arbejde med datakvalitet og overholdelse af gældende regler, GDPR og procedurer.
Drift, vedligehold og integrationer

  • Sikre løbende vedligeholdelse af centerets it-systemer, i samarbejde med leverandører og interne enheder
  • Tilkøbe og koordinere tekniske integrationer, der styrker sammenhængen i systemlandskabet
  • Understøtte en sikker, stabil og driftssikker it-platform, gennem tæt dialog med leverandører og opfølgning på driftshændelser.
Koordinering og samarbejde på tværs

  • Deltage i netværk og samarbejde med centrale enheder om digital strategi, it-projekter, GDPR, tilsyn, sikkerhed og databehandleraftaler
  • Være centerets repræsentant i kommunens Informationssikkerhedsgruppe, samt medlem af centerets GDPR-implementeringsgruppe og arbejdsgruppe for effektivisering af systemlandskabet.
Sekretariatsbetjening

  • Varetage sekretariatsfunktionen for Digitaliserings- og GDPR-arbejdsgruppen i centret.
Øvrige opgaver

  • Udføre en række digitaliserings- og it-opgaver delegeret til rollen jf. ”It og digitalisering – roller, ansvar og opgaver i Center for Job og Socialservice”
  • Fungere som back-up for BI-support.
Vi forventer, at du

  • Har erfaring med digitalisering, procesoptimering, it-projekter eller lignende
  • Er analytisk, struktureret og stærk i formidling – både skriftligt og mundtligt
  • Trives med mange samarbejdsflader og varierede opgaver
  • Kan drive opgaver selvstændigt og samtidig sikre god involvering og forankring
  • Har forståelse for GDPR, informationssikkerhed og datakvalitet – eller lyst til at lære det
  • Er nysgerrig på nye teknologier og trives i en organisation i digital forandring.
Vi tilbyder

En central og meningsfuld rolle i udviklingen af digitale løsninger for borgere og medarbejdere

En organisation med højt engagement og fokus på kvalitet, samarbejde og forbedring

Gode muligheder for kompetenceudvikling og faglig sparring, samt fleksible rammer og en arbejdsdag med stor variation.

Løn og ansættelse

Lønnen fastsættes efter forhandling med din faglige organisation og efter principperne i Ny Løn, med udgangspunkt i dine kvalifikationer. Stillingen er på fuld tid og til besættelse snarest muligt.

Er du interesseret?

Og vil du vide mere om stillingen eller om os, kan du ringe til leder Meya Masumba på tlf. 43979207. Du kan også læse mere om Greve Kommune på www.greve.dk.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 11. januar 2025. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 4.

Firma Center for Job og Socialservice Følg
Kontaktperson Meya Masumba
Arbejdsadresse Rådhusholmen
Postnr.: 2670
Kommune Greve
Telefonnr. 43979207
E-mail mem@greve.dk
Ansøgningsfrist 11/01/2026
Valgt stilling