SALGSASSISTENT/ADMINISTRATIV ASSISTENT (25-30 timer)
Der bliver i de kommende år flere ældre, og der vil blive stillet større krav til hjælpemidlerne til både de ældre og handicappede. Med et program af højkvalitetsprodukter, specielt inden for bad- og toiletbrug, er HMN i en god position til at udbygge sin andel af dette vækstmarked.
Til at hjælpe os med dette søger vi en salgsassistent.
Vi sælger vores produkter til det offentlige i Danmark og Sverige (til kommuner, hospitaler og institutioner) og i andre lande gennem importører. Vi søger en Salgsassistent, som skal hjælpe Salgschefen med besvarelse af EU-udbud, tilbud til kunder samt andre salgsrelaterede opgaver. Salgsassistenten fungerer samtidig som hjælp til vores salgskonsulenter ifm. salgsplanlægning og diverse administrative opgaver. Stillingen er som udgangspunkt en deltidsstilling anslået 25-30 timer/ugen efter nærmere aftale. Du refererer til salgschefen. Arbejdsstedet er HMN a/s, Midtager 22, Brøndby 2605.
Du tilbydes:
En stilling i en af hjælpemiddelbranchens ældste virksomheder. Vi fremstillede vores første produkt i 1934 og fortsætter med at udvikle os. Vores produkter ligger alle i det højeste kvalitetsniveau med stor genbrugsværdi og med stor bruger-/hjælper venlighed. Prioriteten er at lave produkter, der holder længe, kan genbruges og hjælper mennesker med behov for hjælp indenfor hygiejne hjælpemidler.
- Se mere om virksomheden og produkter på www.hmn.dk
Dine arbejdsopgaver:
Du skal i samarbejde med salgschefen og salgskonsulenterne arbejde med en række opgaver af kontor- og salgsmæssig karakter:
Tilbudsgivning ifm. EU-udbud samt indrapportering af priser o.l. til udbud typisk i Excel ark.
Tilbudsgivning til øvrige kunder.
Ajourføring af diverse udbudsprislister og -betingelser.
Hjælpe salgskonsulenterne med diverse statistikker og oplæg til kundemøder.
Diverse forefaldende salgsrelaterede kontor opgaver.
Dine kvalifikationer:
Der er intet specifikt krav til uddannelse, da de praktiske kontorevner vægtes højere i dette job.
Du har en kontor-, handels- eller salgsmæssig baggrund. Du er lærenem og kan derfor hurtigt sætte dig ind i vores produkter og arbejdsopgaver.
Meget udadvendt og serviceminded.
Du kan kommunikere de fordele, som vores produkter giver, på en klar og entydig måde.
Arbejder struktureret og målrettet.
Er dynamisk og evner at have mange aktiviteter i gang samtidigt.
Fokuserer på muligheder frem for begrænsninger.
Engelsk i skrift og tale er et krav.
Excel, Word, PowerPoint mm. fra Office-pakken på brugerniveau.
Send venligst:
Ansøgning samt C.V.
Mærk ansøgningen ”Salgsassistent” og mail den til: info2@hmn.dk.
(NB! Send venligst IKKE en ansøgning igennem LinkedIn, Please do not apply via LinkedIn)
Der vil løbende blive indkaldt til samtaler.
HMN a/s
Midtager 22, 2605 Brøndby, www.hmn.dk