WorkWithUs
close-button

Ansøgningsfrist: 21/01/2026
favourite-job-icon
Administrativ barselsvikar til Center for Sundhed, Familie, Social og Fritid
Vallensbæk Kommune - Vallensbæk
Antal ledige jobs
2
Få flere jobtilbud
Ansøgningsfrist: 21/01/2026
favourite-job-icon
Administrativ barselsvikar til Center for Sundhed, Familie, Social og Fritid
Vallensbæk Kommune - Vallensbæk
Ansøgningsfrist: 19/01/2026
favourite-job-icon
Administrativ medarbejder til Ungeområdet i Vallensbæk
Vallensbæk Kommune - Vallensbæk

Administrativ barselsvikar til Center for Sundhed, Familie, Social og Fritid

Brænder du for at skabe struktur i en hverdag med mange forskellige opgaver – og trives du i et tværfagligt miljø? Så er du måske vores nye barselsvikar i Center for Sundhed, Familie, Social og Fritid på Rådhuset i Vallensbæk Kommune.



Som administrativ medarbejder bliver du en del af vores sekretariat, som understøtter sundheds- og forebyggelsesområdet og resten af centeret – herunder også det specialiserede børne- og voksenområde, frivilligheds- og folkeoplysningsområdet, Sundhedsplejen, Kultur- & Borgerhuset, Rideakademiet, Vallensbæk Vand- og Idrætsby, Rådhuskantinen og ældrecaféerne, Genoptræningen, Tandplejen og Seniorhuset Korsagergård.



Vi er en arbejdsplads i konstant udvikling, hvor der er højt til loftet, og hvor du får gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Du får ansvar fra dag ét og bliver en vigtig del af et stærkt samarbejde på tværs af fagligheder, som hver dag arbejder for sunde og meningsfulde rammer for kommunens borgere og foreninger.



Du kommer til at sidde på kontor med en af de andre administrative medarbejdere i sekretariatet, så du får tæt oplæring i starten og altid har en at sparre med. Derudover har vi et tæt samarbejde med administrationen i Voksen, familie og forebyggelse, så du kommer til at berøre flere flader.

Som person er du en åben, imødekommende og servicemindet teamplayer og du kan bevare overblikket i en hektisk og uforudsigelig arbejdsdag med mange afbrydelser og nye opgaver. Vi forventer, at du kan koordinere og planlægge din arbejdsdag, så alle aftaler og deadlines overholdes.

Du skal være kontoruddannet (gerne i offentlig administration) – nyuddannede er også velkomne til at søge. Det er en fordel, hvis du kender til nogle af følgende systemer: Office-pakken (især Excel), Calibra, Rollebaseret Indgang, OPUS Økonomi, DUBU, CURA og Acadre.



Dine opgaver omfatter blandt andet:



  • Faktura- og udlægsbehandling
  • Udbetalinger på frivilligheds- og folkeoplysningsområdet
  • Understøtte medarbejdere i brugen af KMD-appen Mit fravær/nærvær
  • Administration af Vallensbæk Kommunes bookingsystem
  • Administration af IT-udstyr
  • Telefonpasning og fordeling af fysisk og digital post
  • Lettere sagsbehandling og personaleadministration – herunder stillingsopslag, ansættelser mm.
  • Andre drifts- og ad hoc-opgaver


Du behøver ikke at kunne det hele fra start – det vigtigste er din motivation og lyst til at blive dygtigere. Vi har højt til loftet, gode kollegaer, en flad ledelsesstruktur og en sjov arbejdsplads. Hvis du kan se dig selv i det, så send os en ansøgning.



Praktiske oplysninger

Rådhuset ligger tæt på S-tog og byder på en række personalegoder, bl.a. god kantine, frugtordning, massageordning og fællesaktiviteter på tværs af centrene.



Løn- og arbejdsvilkår i henhold til gældende overenskomst. Der er tale om et vikariat på 37 timer om ugen. Stillingen ønskes senest besat pr. 1. april 2026 og gerne før.



Yderligere oplysninger kan du få ved henvendelse til Specialist Henriette Ingrisch Fjelstad Christensen på telefon: 4797 4134 eller Afdelingsleder Aslak Martin de Escalada på 4797 4109.



Ansøgning vedlagt cv skal være os i hænde senest onsdag den 21. januar 2026. Samtalerne forventes afholdt i uge 5 og 2. samtale i uge 6.


Vallensbæk Kommune arbejder på digitale løsninger for borgere og medarbejdere, og vi vil derfor bede dig om at søge stillingen elektronisk ved at klikke på "søg stillingen" eller ved at gå ind på www.vallensbaek.dk/job og søge via stillingsopslaget.

Firma Vallensbæk Kommune Følg
Kontaktperson Henriette Ingrisch Fjelstad Christensen
Arbejdsadresse Vallensbæk Stationstorv
Postnr.: 2665
Kommune Vallensbæk
Telefonnr. 47974134
E-mail hic@vallensbaek.dk
Ansøgningsfrist 21/01/2026
Valgt stilling