WorkWithUs
close-button

Ansøgningsfrist: 11/01/2026
favourite-job-icon
Lønspecialist / Payroll Specialist
Forstas A/S - Fredericia
Antal ledige jobs
114
Få flere jobtilbud
Ansøgningsfrist: 11/01/2026
favourite-job-icon
Lønspecialist / Payroll Specialist
Forstas A/S - Fredericia
Ansøgningsfrist: 19/01/2026
Ny
favourite-job-icon
Sagsbehandler med digitalt drive til Ydelsesområdet
Fredericia Kommune - Fredericia
Ansøgningsfrist: 16/01/2026
favourite-job-icon
Erfaren Mekaniker søges – Fredericia Bilhus
ODENSE BILHUS APS - Fredericia
Ansøgningsfrist: 25/01/2026
favourite-job-icon
Regnskabskonsulent til vores centrale økonomifunktion
Fredericia Kommune - Fredericia
Ansøgningsfrist: 28/12/2025
favourite-job-icon
Reservedelsekspedient i Fredericia
VIKARRINGEN ApS - Fredericia
Ansøgningsfrist: 16/02/2026
favourite-job-icon
Medarbejder til vejservice og afspærring i Trekantområdet
Forstas A/S - Fredericia
Ansøgningsfrist: 15/01/2026
favourite-job-icon
Beredskabskonsulent til Fredericia Kommune
Fredericia Kommune - Fredericia
Ansøgningsfrist: 11/01/2026
favourite-job-icon
SSA’er i nattevagt til Hannerup Pleje- og Rehabiliteringscenter
Fredericia Kommune - Fredericia
Ansøgningsfrist: 18/01/2026
favourite-job-icon
Pædagog til skole- og fritidstilbud i Afdeling Indre Ringvej, Kirstinebjergskolen
Fredericia Kommune - Fredericia
Ansøgningsfrist: 21/01/2026
favourite-job-icon
Lærer til Føniksklasser, Afdeling Indre Ringvej, Kirstinebjergskolen
Fredericia Kommune - Fredericia
Ansøgningsfrist: 13/02/2026
favourite-job-icon
Kontor- og revisionsassistent (ca. 20 timer ugentligt), RSM Fredericia
RSM Danmark - Fredericia

Lønspecialist / Payroll Specialist

Brænder du for løn – og vil du være med til at sikre, at lønnen altid stemmer?

Vi søger en serviceminded og ansvarsbevidst lønspecialist, der med faglighed og engagement vil drive og udvikle lønprocesser i Forstas. Du vil spille en central rolle i at sikre, at lønprocessen forløber korrekt og effektivt – fra start til slut. Samtidig får du mulighed for at bidrage med dine idéer til optimering af processer og systemer.

Vi søger lige nu en ny kollega, der kan styrke vores organisation, og være ansvarlig for processen med at administrere og behandle lønninger for medarbejdere i tæt samarbejde med både administrative koordinatorer i afdelingerne og kollegerne i HR.

Din hverdag

Som vores nye kollega, vil dine arbejdsopgaver være:

  • Lønkørsel for timelønnede i tæt samarbejde med de administrative koordinatorer
  • Lønkørsel for funktionærer
  • Administration af nyansættelser, fratrædelser, fravær, m.m.
  • Opfølgning og ansøgning om refusion vedr. sygdom, løntilskud, barsel m.v.
  • Lønafstemninger i forhold til finans, lønsystem og eindkomst
  • Opsætning og vedligeholdelse af løn- og tidsregistreringssystemer
  • Udvikling og optimering af processer samt implementering af nye systemer
  • Tæt samarbejde med HR Partner
  • Intern sparring om lønforhold og overenskomstspørgsmål

Du kommer altså ind i en funktion, hvor du skal være specialisten på vores lønproces og sikre at vi udbetaler korrekt løn og at processen fylder så lidt muligt i organisationen. Da vi har kontorer, kunder, samarbejdspartnere og projekter placeret i hele landet, vil dette område være både bredt, forskelligartet og komplekst, og derfor kræve, at du er god til at holde overblikket og være nøjagtig i din assistance.

Det er vigtigt for os, at vores kolleger har det godt, og har en vision om at være en eftertragtet og værdiskabende virksomhed – både for medarbejdere, samarbejdspartnere og kunder. Vi forventer, at du helt naturlig falder ind i dette mindset og bidrager til dette i din nye rolle.

Din baggrund

For at få succes i stillingen, kan du genkende følgende:

  • Solid erfaring med lønadministration
  • Et skarpt øje for detaljer og høj grad af datanøjagtighed
  • Forståelse for lovgivning og overenskomster for timelønnede
  • Analytisk, detaljeorienteret og med stærk systemforståelse
  • Serviceminded, samarbejdsorienteret og god til at skabe relationer
  • En proaktiv, nysgerrig tilgang til processer og lyst til at bidrage til løbende forbedringer
  • Even til at arbejde struktureret og levere stabilt, da vores processer kræver omhyggelighed og kvalitet
  • Superbruger i Excel og kendskab til Office-pakken
  • Kendskab til NAV BC14 og LESSOR Payroll er en fordel

Vi forventer, at du kommer med stor erfaring inden for lønbehandling, gerne suppleret med anden relevant baggrund inden for økonomi, HR eller lignende. Du er skarp til at kommunikere i både skrift og tale på alle niveauer. Da du kommer til at sidde i en funktion, der binder flere afdelinger sammen, er det vigtigt at du er en god holdspiller, samtidig med at du trives i at varetage dine egne opgaver og ansvarsområder.

Det kan du forvente af os

Med en flad organisationsstruktur og korte kommandoveje har vi skabt en kultur, der i dagligdagen fremmer frihed, tillid og ansvarlighed. Vi har et stærkt sammenhold og et godt fællesskab på tværs af afdelinger. Vi fokuserer på, at det skal være sjovt at gå på arbejde og ikke mindst med mulighed for at udvikle sig både fagligt og personligt. Du får altså mulighed for at varetage en indflydelsesrig rolle med rig mulighed for at sætte dit præg på hvordan samarbejdet bedst mulig udvikles på sigt.

Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtaler, så tøv ikke med at sende os dit cv og en ansøgning.

Om Forstas

Forstas er en landsdækkende anlægsgartnervirksomhed med faglig bredde og specialviden på området. Vi leverer ydelser til offentlige og halvoffentlige virksomheder og institutioner i hele Danmark. Vores hovedkontor er beliggende i Fredericia. Vores øvrige afdelinger er placeret i Aalborg, Aarhus, Odense, Svendborg og Greve.

Forstas er en veldrevet virksomhed med høj faglighed, hvor vi hjælper hinanden på tværs af afdelinger med både ressourcer, viden og erfaring.

Hos Forstas lægger vi op til en høj grad af frihed og ansvar i hverdagen. Der er kort vej fra beslutning til handling. Vi værdsætter åbenhed, dialog og samarbejde, og forventer en ambitiøs og engageret tilgang til jobbet.

Firma Forstas A/S Følg
Kontaktperson Ann Ladegaard
Arbejdsadresse Prins Georgs Kvarter
Postnr.: 7000
Kommune Fredericia
Telefonnr. 41778866
E-mail ann@forstas.dk
Ansøgningsfrist 11/01/2026
Valgt stilling