Vi leder efter DIG, der elsker at nørde med ord og som har det allerbedst, når dit arbejde samtidigt handler om at gøre noget særligt for mennesker.
DIG, som gør dig umage med at stille de gode spørgsmål og kan høre, når noget næsten giver mening - men liiige mangler de rigtige ord før det rammer helt rigtigt.
Et kommunikationsjob der giver mening
Gran Recovery and Health er en specialpsykiatrisk koncern med 40 års erfaring og mere end 400 medarbejdere. Vi arbejder med bolig, behandling og beskæftigelse for mennesker med psykiske og fysiske udfordringer og driver bla. bo- og beskæftigelsestilbud, privathospital, kvindekrisecenter, herberg og forsorgshjem som alle understøtter vores fælles kerneopgave.
Som kommunikationskonsulent har du din base i vores koncernadministration – IS Kilden – som ligger smukt placeret i Holbæk i et lyst og indbydende kontormiljø tæt på byen og havnen. Her sidder bla. ledelsen, HR, økonomi og salg og understøtter hele koncernen. Stemningen i huset er uformel og imødekommende, og du vil hurtigt mærke, at der er plads til både faglighed, fællesskab og en masse gode grin i hverdagen.
Hvad kommer du til at lave?
Din hverdag bliver fyldt med dialog, tekst og tætte samarbejder - både i teamet, på tværs af fagligheder og rundt i hele organisationen.
Du kommer bla. til at:
- tale med en masse forskellige mennesker og omsætte deres viden, input og halve sætninger til en klar og ikke mindst levende kommunikation
- skrive tekster i mange formater og længder – både de interne, eksterne, korte og lange
- formidle komplekst (og indimellem ufuldstændigt) stof, så det giver mening for modtagerne
- skrive interne nyheder og være med til at udvikle vores intranet samt arbejde med både interne og eksterne nyhedsbreve
- skrive og udgive nyheder til koncernens hjemmeside og SoMe
- understøtte ledelsen i kommunikationen ud til medarbejderne i koncernen
- samarbejde tæt med kolleger på tværs af organisationen – herunder HR – om projekter, hvor den gode kommunikation er afgørende
Derudover kommer du til at arbejde med employer branding og sociale medier –
og være med, når der opstår nye idéer og opgaver undervejs.
Det lille team og jeres hverdag
Du bliver den ene halvdel af vores lille kommunikationsteam på to og sidder tæt sammen med din kollega Julie – faktisk skrivebord mod skrivebord. I har et nært samarbejde og fordeler opgaverne efter kompetencer og interesser, mens Katja, som er chef for kommunikation og salg, er jeres nærmeste leder.
Her bliver der ping-pong’et idéer, delt krøllede tanker, læst hinandens tekster og givet ærlig sparring – også når det handler om farverne på den nye roll-up eller det helt rigtige annoncelayout.
Kunne det være dig?
Vi vil rigtig gerne høre fra dig hvis du:
- Har en relevant uddannelse inden for marketing, kommunikation eller lignende – eller måske har du erfaring fra en lignende stilling?
- elsker sprog og stortrives med at gå i dybden med ord, tone og målgrupper
- vil trives i en hverdag med mange forskellige samarbejdspartnere og forskellige input
- er typen, der godt kan bruge lidt ekstra tid på en formulering, fordi du kan mærke, når den rigtige vending sidder lige i skabet
- kan arbejde selvstændigt og sætter en ære i at tage ansvar for dine opgaver
- synes, det er fedt med forandringer og skiftende opgaver – også når tempoet er højt
- har lyst til at bruge din faglighed til noget, der gør en reel forskel for hele koncernen og ikke mindst for vores beboere
- har kørekort B, da du indimellem drager ud på vores forskellige lokationer i forbindelse med dine samarbejder
Har du erfaring med SoMe, intern kommunikation eller employer branding – super fedt!
Hvis ikke? Ja, så er vi stadig nysgerrige på dig.
Vi tilbyder dig
- En spændende og kreativ fuldtidsstilling på 37 timer om ugen
- Mulighed for hjemmearbejde efter aftale
- Sundheds- og tandforsikring samt attraktive rabatordninger – bla. på fitness
- Sociale arrangementer, der styrker fællesskabet på tværs af hele koncernen – fx medarbejderdag, fredagsbar, julefrokost og juletræsfest for børn og børnebørn
Er det dig der skal med på holdet?
Så skynd dig at sende din ansøgning og dit CV via linket nedenfor.
Brænder du inde med spørgsmål eller har du brug for lidt mere uddybning, er du meget velkommen til at kontakte chef for salg og kommunikation, Katja Kjærsgaard, på tlf. 22642817. Du kan også altid sende en mail på kak@grh.dk.
Vi anvender elektronisk rekruttering og modtager derfor ikke ansøgninger via mail eller fysisk post.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Mere om IS Kilden
IS Kilden er en del af koncernen Gran Recovery and Health som er en privatpsykiatrisk koncern, hvor vi tilbyder bolig, behandling og beskæftigelse til voksne med fysiske og psykiske vanskeligheder. Vi tror på, at alle mennesker er andet og mere end deres udfordringer eller diagnoser – og vi tror på, at vi alle gør en stor forskel sammen!
Læs mere om vores arbejdsplads, og mød dine kollegaer her.