Vi søger en pædagogmedhjælper, 37 timer ugentligt til Esbjerg Børnegård med tiltrædelses 1. januar 2026 eller hurtigst muligt herefter.
Hvem er vi:
Esbjerg Børnegård, Englandsgade 6, er en kommunal integreret daginstitution i Område Midt.
Vi har ca. 31 skønne vuggestuebørn og 45 børnehavebørn der dagligt kommer i Esbjerg Børnegård.
Stillingen er pt. tilknyttet gruppen med børn i alderen fra 0-2 år.
Institutionens åbningstid er i tidsrummet:
Mandag – torsdag kl. 6.30 – 17 og fredag kl. 6.30 – 16.30.
Vi søger en pædagogmedhjælper:
- Der er indstillet på en variabel mødeplan inden for åbningstiden mellem kl. 6.30 og kl. 17.00
- Der kan tage medansvar, være omstillingsparat og aktivt deltagende i hverdagen
- Der er stabil, livsglad og positiv
- Der kan lege og være bevist om at omsorgen for barnet er vigtigt
Vi kan tilbyde:
- En rigtig god arbejdsplads og et dejligt arbejde med børn i alderen 0-5 år og hvor du er en del af den gode opstart
- Gode faglige og personlige udviklingsmuligheder for dig
Brænder du for faget og har lyst til udvikling? Så er du den, vi søger til Esbjerg Børnegård
Klik her for at få et indblik i det pædagogiske arbejde, faglige indhold samt vigtigheden i arbejdet med børn og deres forældre.
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte pædagogisk leder Inge Anderson tlf. 20 33 65 56.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
I Esbjerg Kommune arbejder vi tillidsbaseret og ser menneskelig forskellighed som en styrke. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede uanset køn, alder eller etnisk baggrund til at søge stillingen.
Ved ansættelse i stillingen indhentes straffeattest og børneattest.
Går du videre efter ansættelsessamtale, vil der blive indhentet referencer fra nuværende og/eller tidligere arbejdsgiver, hvis du fortsat er i betragtning til stillingen.
Du vil blive informeret inden, at der bliver indhentet referencer.
Ansøgningsfrist:
10. december 2025.
Ansøgningen sendes elektronisk. Klik på ”søg stillingen” nederst og vedhæft din ansøgning, CV og relevant dokumentation.