WorkWithUs
close-button

Ansøgningsfrist: 13/01/2026
favourite-job-icon
Rådet for Socialt Udsatte søger en rådskoordinator med stærke styringskompetencer til kontoret i Rønne
Social- og Ældreministeriet - Bornholm
Antal ledige jobs
98
Få flere jobtilbud
Ansøgningsfrist: 13/01/2026
favourite-job-icon
Rådet for Socialt Udsatte søger en rådskoordinator med stærke styringskompetencer til kontoret i Rønne
Social- og Ældreministeriet - Bornholm
Ansøgningsfrist: 05/01/2026
favourite-job-icon
Skoleleder til Sydbornholms Privatskole søges
Sydbornholms Privatskole - Bornholm
Ansøgningsfrist: 31/01/2026
favourite-job-icon
Kundeservicemedarbejder til BornFiber
BornFiber Service Provider ApS - Bornholm
Ansøgningsfrist: 04/02/2026
favourite-job-icon
Tandplejer til ny og flot klinik på Bornholm
Tandlægerne Ibh&Holmberg ApS - Bornholm
Ansøgningsfrist: 03/02/2026
favourite-job-icon
Servicemedarbejder til EWII Bornholm
JYDSK MILJØ RENGØRING A/S - Bornholm
Ansøgningsfrist: 31/12/2025
favourite-job-icon
Bornholms Travselskab søger Baneforvalter
Bornholms Brand Park - Bornholm
Ansøgningsfrist: 08/01/2026
favourite-job-icon
Engelsklærer med specialpædagogiske kompetencer til Ung På Vej
Ungdomsskolens heltidsundervisning - Bornholm
Ansøgningsfrist: 08/01/2026
favourite-job-icon
Pædagog til Inklusions- og ressourceteamet
Inklusion- og ressourceteam - Bornholm
Ansøgningsfrist: 04/01/2026
favourite-job-icon
To programledere til det strategiske ejendomsområde i Bornholms Regionskommune
Udvikling - Bornholm
Ansøgningsfrist: 30/01/2026
favourite-job-icon
Slagterimedarbejdere i udbeningen hos Danish Crown i Rønne
DANISH CROWN A/S - Bornholm
Ansøgningsfrist: 04/01/2026
favourite-job-icon
Administrativ medarbejder til det strategiske ejendomsområde i Bornholms Regionskommune
Udvikling - Bornholm

Rådet for Socialt Udsatte søger en rådskoordinator med stærke styringskompetencer til kontoret i Rønne

Rådet for Socialt Udsatte søger en rådskoordinator med stærke styringskompetencer til kontoret i Rønne Er du god til at skabe overblik, koordinere og få ting til at hænge sammen, så dine kolleger kan lykkes? Og vil du være en del af en arbejdsplads der gør en forskel for socialt udsatte mennesker? Så er du måske vores nye kollega.

Om stillingen Vi leder efter en rådskoordinator, som trives med at holde styr på både mødemateriale og kalendere, og som samtidig har flair for at få it-systemer og praktiske detaljer til at spille. Du får en central rolle i hverdagen, hvor du sikrer, at alt kører smidigt – fra planlægning til gennemførelse – og hvor din struktur og sans for opfølgning gør en mærkbar forskel. Du bliver den, dine kolleger går til, når noget skal planlægges, koordineres og følges til dørs. Dine opgaver vil blandt andet være:

  • Generel mødeplanlægning og -koordinering for formanden og rådet herunder ansvarlig for rådets konferencer og alt det praktiske ifm. afholdelse
  • Styringsansvar for deadlines, forberedelsen af dagsordner og bilag ifm. rådets møder
  • Overblik over rådets budget sammen med sekretariatschefen
  • Ansvarlig for opdatering af rådshåndbog og rådets arbejdsplaner
  • Ansvarlig for sikring af sekretariatets driftsopgaver og hovedmail, journalisering m.v. samt, opretholdelse af interne arbejdsgange
  • Være it-ansvarlig i samarbejdet med ministeriet og Statens IT
  • Medansvarlig for praktiske opgaver på kontoret (køkken, frokostordning m.v.)

Om dig Du har en relevant uddannelse som akademiker eller professionsbachelor og 2-5 års erfaring fra lignende stilling. Du trives med og motiveres af at skabe struktur og overblik og har solide kompetencer inden for styring.

Vi lægger desuden vægt på, at du:

  • Er fleksibel, serviceorienteret og kan arbejde engageret, systematisk og selvstændigt
  • Er dygtig og kreativ anvender af it-programmer som Conference Manager, Survey Exact og Office 365 pakken
  • Har en stærk forståelse for det danske sprog og er sikker i dansk retskrivning
  • Er nysgerrig på og dygtig til brugen af AI til tidsoptimering og kvalitetssikring

Om os Rådet for Socialt Udsatte er nedsat af social- og boligministeren, og har som uafhængigt råd til formål at rådgive regeringen og Folketinget om, hvordan social udsathed kan forebygges og afhjælpes blandt voksne. I rådets sekretariat er vi en sekretariatschef og fem konsulenter, som arbejder med kommunikation, politik, viden og deltagelse, og som alle har omfattende rejseaktivitet. Herudover en kontormedarbejder på deltid og så forhåbentlig dig.

Vi tilbyder en fleksibel arbejdsdag med mulighed for hjemmearbejde og en kultur præget af hjælpsomhed, fællesskab og gensidig respekt. Du bliver en del af en lille, humørfyldt arbejdsplads med stort engagement – og en hverdag, hvor du tydeligt kan se, at din indsats gør en reel forskel for arbejdet med socialt udsatte mennesker.

Løn- og ansættelsesvilkår Du vil blive ansat i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er på deltid, ca. 25-30 timer, som aftales ved ansættelse.

Ansættelsesområdet er Social- og Boligministeriet med tilhørende institutioner.
Arbejdsstedet er Store Torvegade 26, 3700 Rønne.

Stillingen ønskes besat snarest muligt.

Vil du vide mere? For yderligere information er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Bente Ryberg, bery@udsatte.dk eller 4185 1099.

Sådan søger du Send ansøgning, CV og eksamensdokumentation elektronisk via stillingsopslaget.

Vi skal modtage din ansøgning senest d. 13. januar 2026 kl. 12.00.

Samtaler afholdes forventeligt i uge 4.



Firma Social- og Ældreministeriet Følg
Kontaktperson Bente Ryberg
Arbejdsadresse Holmens Kanal
Postnr.: 1060
Kommune Bornholm
Telefonnr. 41851099
E-mail bery@udsatte.dk
Ansøgningsfrist 13/01/2026
Valgt stilling