WorkWithUs
close-button

Ansøgningsfrist: 23/12/2025
favourite-job-icon
Registreringsansvarlig lægesekretær søges til Afdeling for Plastikkirurgi og Brandsårsbehandling
Rigshospitalet - København
Antal ledige jobs
10
Få flere jobtilbud
Ansøgningsfrist: 23/12/2025
favourite-job-icon
Registreringsansvarlig lægesekretær søges til Afdeling for Plastikkirurgi og Brandsårsbehandling
Rigshospitalet - København
Ansøgningsfrist: 04/01/2026
favourite-job-icon
Lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator til Afdeling for Genetik
Rigshospitalet - København
Ansøgningsfrist: 14/12/2025
favourite-job-icon
Attraktiv stilling i Hjertekirurgisk Visitation – er du vores nye kollega?
Rigshospitalet - København
Ansøgningsfrist: 16/01/2026
favourite-job-icon
Sekretærer til Røntgenafdelingen, BFH
Bispebjerg Hospital - København
Ansøgningsfrist: 15/12/2025
favourite-job-icon
Fertilitetsklinikken har plads til endnu en fantastisk lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator
Rigshospitalet - København
Ansøgningsfrist: 09/12/2025
favourite-job-icon
Lægesekretær med mulighed for hjemmearbejde søges til Endoskopiafsnittet, Abdominalcenter K, Bispebjerg Hospital.
Bispebjerg Hospital - København
Ansøgningsfrist: 15/12/2025
favourite-job-icon
Lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator med opgave som SAK-vejleder og ambulatoriefunktion.
Rigshospitalet - København
Ansøgningsfrist: 11/12/2025
favourite-job-icon
Lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator søges til knoglemarvstransplantationsafsnittet i Afdeling for Blodsygdomme på Rigshospitalet
Rigshospitalet - København
Ansøgningsfrist: 08/12/2025
favourite-job-icon
Genopslag Lægesekretær/SAK med interesse for økonomi og personaleadministration til Arbejds- og Miljømedicinsk Afdeling, Bispebjerg og Frederiksberg Hospital
Bispebjerg Hospital - København
Ansøgningsfrist: 15/12/2025
favourite-job-icon
Sekretær / Forskningskoordinator / Professorsekretær
Bispebjerg Hospital - København

Registreringsansvarlig lægesekretær søges til Afdeling for Plastikkirurgi og Brandsårsbehandling

Registreringsansvarlig lægesekretær søges til Afdeling for Plastikkirurgi og Brandsårsbehandling:

Hvis du trives i at opretholde en korrekt registrering af høj kvalitet, samtidig med at du mestrer din egen og kollegaers faglige viden, så er denne mulighed noget for dig, da vi søger en struktureret og proaktiv registreringsansvarlig med en stærk administrativ profil.

Afdeling for Plastikkirurgi og Brandsårsbehandling søger en registreringsansvarlig lægesekretær d. 1. februar 2026, eller snarest derefter.

Som registreringsansvarlig indgår du et tæt samarbejde med andre registreringsansvarlige på tværs af Rigshospitalet og i HovedOrtoCentret, hvor du finder sparring der bidrager til kvalitetssikring af de patientadministrative data.

Dit overordnede ansvar er registreringspraksis i afdelingen, som understøtter sekretærerne i deres opgaveløsning, inden for gældende retningslinjer. Du har dermed et medansvar for at styrke og kompetenceudvikle sekretærgruppens faglige grundlag, som også medfører optimering og forbedring af arbejdsgange. Så er du administrativ stærk med baggrund som sundhedsadministrativ koordinator eller lægesekretær, og har lyst til nye udfordringer, så er du måske vores kommende kollega.

Vi værdsætter et arbejdsmiljø og arbejdsfællesskab, hvor der er plads til den enkelte. Vores værdier bygger på respekt og ansvarlighed. Vi tilstræber, at alt samarbejde foregår i anerkendende dialog og med vidensdeling for øje.

Vi tilbyder:

  • Et godt tværfagligt samarbejde, hvor du er en væsentlig medspiller.
  • Forskellige spændende typer af opgaveløsninger inden for et bredt og komplekst speciale.
  • En dynamisk og levende arbejdsplads.
  • En personalegruppe der sparrer, støtter og hjælper hinanden i teams.
  • Udvikling i opgaveløsning som favner faglighed og det personlige.
  • Introduktion og grundig oplæring, der tager udgangspunkt i dit faglige niveau og dine erfaringer.
  • Fleksibilitet i mødetider.
Dine opgaver vil blandt andet bestå af:

  • Kvalitetssikring af data i egen afdelingen er komplet.
  • Datahåndtering i form af rapporter i Sundhedsplatformen.
  • Udarbejdelse af lokale instrukser og arbejdsgangsbeskrivelser i samarbejde med ledelsen.
  • Planlægning og gennemførsel af undervisning samt udarbejdelse af relevant vejledninger til relevante faggrupper.
  • Understøtte optimering af den daglige drift i Sundhedsplatformen.
  • Deltagelse i relevante tværfaglige registreringsgrupper.
  • Undervisning af kollegaer som understøtter deres opgaveløsning, og dermed har du ansvaret for at opretholde deres kompetencer
Som person er du:

  • Uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator.
  • Erfaren fra lignende stilling eller teamleder, som vil være en fordel.
  • Avanceret bruger af Sundhedsplaformen.
  • Bekendt med kræftpakker og kræftpakkeforløb.
  • Bekendt med behandlingsgaranti og regler for udvisitering af patienter.
  • Ønsker du at indgå i en teamstruktur og et samarbejde med flere forskellige faggrupper.
  • Kan du arbejde i et hektisk miljø og er vant til at arbejde struktureret, for derved at bevare overblikket.
  • Organisatorisk og har overblik.
  • Udadvendt og positiv og bidrager til et godt arbejdsmiljø.
  • Er du kendt med kendt med anatomi og sygdomslære.
Om afdelingen

Rigshospitalets Afdeling for Plastikkirurgi og Brandsårsbehandling er Danmarks største plastikkirurgiske afdeling. Plastikkirurgi omfatter diag​nostik, behandling og rehabilitering af patienter med sygdomme, skader og medfødte misdannelser, hvor korrektiv eller rekonstruktiv kirurgi er et led i behandlingen.

Afdelingen har et stort patientvolumen og består af et ambulatorie og et sengeafsnit. Vi er godt 60 ansatte, i tæt samarbejde med en sengeafdeling med tilsvarende antal ansatte.

Se mere om afdelingen på vores hjemmeside: https://www.rigshospitalet.dk/afdelinger-og-klinikker/hovedorto/plast-brand/Sider/default.aspx

Vil du vide mere?

Hvis du har spørgsmål til stillingen, eller ønsker at besøge afdelingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Camilla Tranberg 35 45 72 80

Løn og arbejdstid:

37 timer ugentligt med start d. 1. februar 2026 ellers hurtigst herefter. Løn efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist:

Ansøgning senest d. 23.12.2025

Samtaler afholdes d. 29. december, alternativ dato kan være efter aftale. Det vil kun være uddannet kandidater der kommer i betragtning.

Stillingerne er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest.

Forudsætning for ansættelse er forståelse og beherskelse af det danske sprog.

Vi er en røgfri arbejdsplads.

Et af Regionens mål i personalepolitikken er ligebehandling uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap eller religion. Det sikres blandt andet gennem ansættelses- og uddannelsespolitikken.





Firma Rigshospitalet Følg
Kontaktperson Camilla Tranberg
Arbejdsadresse Blegdamsvej
Postnr.: 2100
Kommune København
Telefonnr. 21370943
E-mail camilla.dorte.joost.tranberg@regionh.dk
Ansøgningsfrist 23/12/2025
Valgt stilling