WorkWithUs
close-button

Ansøgningsfrist: 04/01/2026
favourite-job-icon
Servicekoordinator til Elis Skadedyrsservice
Elis Danmark A/S - Kastrup - Tårnby
Antal ledige jobs
36
Få flere jobtilbud
Ansøgningsfrist: 04/01/2026
favourite-job-icon
Servicekoordinator til Elis Skadedyrsservice
Elis Danmark A/S - Kastrup - Tårnby
Ansøgningsfrist: 02/02/2026
favourite-job-icon
🛠️ TØMRER SØGES – HAR DU SKRUET HOVEDET RIGTIGT PÅ?
Entreprise-Gruppen ApS - Tårnby
Ansøgningsfrist: 19/12/2025
favourite-job-icon
⚡ Faglært Elektriker søges til spændende projekt i Kbh Lufthavn! ⚡
Viktech København - Tårnby
Ansøgningsfrist: 20/01/2026
favourite-job-icon
Er høj faglighed og gode ressourcer noget for dig? så er du måske vores nye SSA?
Pensionat Kamager - Tårnby
Ansøgningsfrist: 20/01/2026
favourite-job-icon
Er høj faglighed og gode ressourcer noget for dig? - så er du måske vores nye socialpædagog?
Pensionat Kamager - Tårnby
Ansøgningsfrist: 20/01/2026
favourite-job-icon
Er høj faglighed og gode ressourcer noget for dig? - så er du måske vores nye omsorgs- og pædagogmedhjælper?
Pensionat Kamager - Tårnby
Ansøgningsfrist: 04/01/2026
favourite-job-icon
Naviairs IT-afdeling søger en studentermedhjælper til projekt- og administrative opgaver
Naviair - Tårnby
Ansøgningsfrist: 08/01/2026
favourite-job-icon
IT Service & Overvågningsspecialist med kendskab til ITIL, ITSM og projekter
Naviair - Tårnby
Ansøgningsfrist: 07/01/2026
favourite-job-icon
Driftsassistent
Boligorganisationen Tårnbyhuse - Tårnby
Ansøgningsfrist: 07/01/2026
favourite-job-icon
Driftsassistent
Boligorganisationen Tårnbyhuse - Tårnby
Ansøgningsfrist: 22/12/2025
favourite-job-icon
Kirke Kultur Medarbeder
TÅRNBY MENIGHEDSRÅD - Tårnby

Servicekoordinator til Elis Skadedyrsservice

Kom ikk’ til Elis, hvis du tror, skadedyr bekæmper sig selv. Men hvis du elsker gode kundeoplevelser, lige som os, og du gerne vil være en del af en virksomhed, der træffer ansvarlige og bæredygtige beslutninger, så er Elis lige noget for dig.

I vores Skadedyrsservice i Kastrup arbejder vi tæt sammen med både vores kollegaer i salg og vores teknikere for at sikre den bedste kundeoplevelse. Vi har dagligt stor fokus på, at hver eneste proces udføres med høj kvalitet og præcision, så vores kunder altid får en korrekt behandling og fakturering til tiden.

Som en del af teamet, vil du have en central rolle i at sikre kvaliteten i administrationen af vores Skadedyrsservice-kunder. Du vil have en hverdag der er præget af stor variation og mange kontaktpunkter. Vi har højsæson om sommeren og derfor forventes det, at man er på arbejde det meste af sommeren, da det er her vi har mest travlt. Vi tager ansvar og arbejder innovativt med fokus på at skabe værdi – både for vores kunder og hinanden. Der vil derfor altid være variation og læring i dit arbejde, men dine primære opgaver bliver:

  • Levere service af høj kvalitet i håndteringen af alle kundehenvendelser, herunder simpel rådgivning af kunder forud for en behandling.
  • Koordinere kundeopstart og udvikler eksisterende kunder via mersalg og håndtere evt. reklamationer
  • Planlægning af ruter og arbejdsopgaver for teknikere.
  • Bearbejdning og opdatering af data i vores ERP-og lagersystem.
  • Udvikling og optimering af procedurer og processer.
  • Sparring og vidensdeling om kundernes udvikling på tværs af organisationen.
  • Tage ansvar, eksekvere og samarbejde om kunden med salg og teknikere.


I relation til jobbet er det en fordel, at du:

  • arbejder rutineret med data og har stor erfaring med Excel.
  • besidder analytisk forståelse.
  • har stor IT-forståelse, samt udviser nysgerrighed for systemer og processer.
  • er en holdspiller og kan indgå i et samarbejde på tværs af teamet.
  • er grundig og arbejder struktureret med fokus på detaljen.
  • yder god service både via telefon og mail.


Et job i en innovativ servicevirksomhed, hvor kunden og bæredygtighed er i fokus, engagerede og begejstrede kollegaer. Er du fristet?

Ja? Så er du på rette spor

  • Fuldtidsstilling indtil den 30. september 2026. Der vil være mulighed for forlængelse.
  • Fuldtidsstilling med arbejdstider mellem 8-16 mandag til fredag. Som udgangspunkt arbejdes der fra kontoret i Kastrup, Kirstinehøj.
  • En god introduktion og træningsperiode, der giver dig mulighed for at lære Elis, vores services og jobbet at kende.
  • Attraktiv pensionsordning og sundhedssikring
  • Og mange andre medarbejderfordele: årlige arrangementer, sundhedstilbud, medarbejdertilbud, personale- og kunstforening mv.


Hvis du, lige som Tina og Mathilde i videoen HER motiveres af en dagligdag med mange forskellige opgaver, gerne går den ekstra mil for at løse kundens udfordringer, har god IT-forståelse og udviser stor nysgerrighed for systemer og processer, så sæt kurs mod Elis

Vi glæder os til at modtage dit CV. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte leder Anja Brix på mail: Anja.Brix@elis.com eller Annette Lund på telefon 23739014 eller mail: Annette.lund@elis.com. Skynd dig at ansøge, da vi afholder løbende samtaler og tiltrædelse vil ske hurtigst muligt. Stillingen lukkes, når den rigtige kandidat er fundet.

I forbindelse med ansættelsesprocessen vil vi bede dig om at indhente en straffeattest.

Firma Elis Danmark A/S - Kastrup Følg
Kontaktperson Annette Lund
Arbejdsadresse Kirstinehøj
Postnr.: 2770
Kommune Tårnby
Telefonnr. 23739014
Ansøgningsfrist 04/01/2026
Valgt stilling