Da vi har brug for hjælp til at servicere borgerne i området søger vi fast faglært personale.
Du bestemmer selv, om du vil arbejde 3 weekender på 8 uger eller hver anden weekend.
Stillingen er på 37 timer fortrinsvis i dagvagt med tiltrædelse hurtigst muligt eller pr. 1. januar 2026.
Vi arbejder med det gode arbejdsmiljø, hvor samarbejdet, arbejdsglæde og trivsel er i fokus.
Vi tilbyder et arbejde i et udviklende miljø præget af høj faglighed, anerkendelse og gode kolleger.
Vi søger kollegaer som kan sætte borgeren i centrum, kan støtte borgernes egenomsorg og medvirke til at understøtter det gode liv.
Vi forventer, at:
- du bruger din faglighed i samarbejde med mennesker, der har brug for støtte
- du aktivt og selvstændigt kan vurdere, hvad du skal gøre i samarbejdet, med både borgere og kollegaer
- kan arbejde tværfagligt, fleksibelt og selvstændigt er initiativrig og imødekommende
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder Pia Dam Pedersen tlf.: 76 16 42 00 i tidsrummet kl. 8.00-9.00 eller pdp@esbjergkommune.dk.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
I Esbjerg Kommune arbejder vi tillidsbaseret og ser menneskelig forskellighed som en styrke. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede uanset køn, alder eller etnisk baggrund til at søge stillingen.
Ved ansættelse i stillingen indhentes straffeattest og børneattest og autorisations-ID oplyses.
Går du videre efter ansættelsessamtale, vil der blive indhentet referencer fra nuværende og/eller tidligere arbejdsgiver, hvis du fortsat er i betragtning til stillingen.
Du vil blive informeret inden, at der bliver indhentet referencer.
Ansøgningsfrist:
17. december 2025
Ansøgerne vil blive kaldt til samtaler løbende.
Ansøgningen sendes elektronisk. Klik på ”søg stillingen” nederst og vedhæft din ansøgning, CV og relevant dokumentation.