Tandplejen vokser!
Kom og vær med til at sætte dit præg på udviklingen
I Silkeborg Kommune er vi i den positive situation, at indbyggertallet stiger og dermed får vi også flere børn, unge og voksne i den kommunale Tandpleje.
Tandplejen i Silkeborg søger en tandlæge til en fast stilling på 35 timer om ugen. Vi søger en kollega, som kan starte hos os 1. oktober 2026 eller efter aftale.
Om Tandplejen i Silkeborg Kommune
Tandplejen arbejder behovsorienteret og med fokus på non operativ cariesbehandling og den forebyggende og sundhedsfremmende indsats. Vi arbejder med høj grad af uddelegering, og vi er bevidste om at fremme en stadig udvikling på alle niveauer gennem efterlevelse af principperne for en lærende organisation.
Vores kommunale tandpleje omfatter:
På tværs af de forskellige målgrupper er det tandplejens fælles formål at fremme borgerens trivsel og livskvalitet gennem forebyggende og behandlende tandpleje tilpasset den enkeltes behov. Den opgave løser vi lige nu på fem forskellige behandlingsklinikker og én tandreguleringsklinik, men det er nu politisk vedtaget, at Tandplejen i Silkeborg skal samles på én central klinik.
Vi vil gerne have, at du:
Vi kan tilbyde dig:
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og aftale om løndannelse.
Yderligere information
Vil du vide mere om jobbet, kan du læse om os på hjemmesiden, men du er også velkommen til at kontakte Overtandlæge Marianne Bank-Mikkelsen på tlf. 24 86 55 97.
Ansøgningsfrist søndag den 9. august 2026. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 17. august 2026 eller løbende efter aftale.
Kun ansøgninger sendt via link, vil blive taget i betragtning.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.
| Firma | Silkeborg Kommune Følg |
| Kontaktperson | Marianne Bank-Mikkelsen |
| Kommune | Silkeborg |
| Telefonnr. | 24865597 |
| Ansøgningsfrist | 09/08/2026 |