WorkWithUs
close-button

Ansøgningsfrist: 15/01/2026
favourite-job-icon
Visionær og dynamisk sundhedsadministrativ leder med inddragende lederstil til Afdeling for Hjerne- og Nervesygdomme på Herlev Hospital
Herlev Hospital - Herlev
Antal ledige jobs
4
Få flere jobtilbud
Ansøgningsfrist: 15/01/2026
favourite-job-icon
Visionær og dynamisk sundhedsadministrativ leder med inddragende lederstil til Afdeling for Hjerne- og Nervesygdomme på Herlev Hospital
Herlev Hospital - Herlev
Ansøgningsfrist: 01/02/2026
favourite-job-icon
Lægesekretær/Sundhedsadministrativ koordinator til Afdeling for Børn og Unge på Herlev Hospital
Herlev Hospital - Herlev
Ansøgningsfrist: 05/01/2026
favourite-job-icon
Vi søger to engagerede lægesekretærer eller sundhedsadministrative koordinatorer til Afdeling for Hjertesygdomme, Herlev Hospital 1
Herlev Hospital - Herlev
Ansøgningsfrist: 18/01/2026
favourite-job-icon
Her får du både faglig udvikling og gode kolleger, du glæder dig til at møde hver dag!
Herlev Hospital - Herlev

Visionær og dynamisk sundhedsadministrativ leder med inddragende lederstil til Afdeling for Hjerne- og Nervesygdomme på Herlev Hospital

Sekretæren er ofte den første patienten og de pårørende møder, og det gode patientforløb starter allerede før konsultationen. Korrekt visitation, tydelig indkaldelse, præcis registrering i SP og en booking, der rammer rigtigt første gang, har stor betydning for det gode forløb. De sundhedsadministrative medarbejdere er dem, der får hele forløbet til at hænge sammen—fra henvisning til afslutning—så alle kan arbejde fokuseret og effektivt, og patienten oplever sammenhæng og kvalitet.

Derfor søger vi nu en leder for vores sundhedsadministrative medarbejdere. En leder der gennem tillidsfulde relationer videreudvikler medarbejdernes kompetencer, drives af at skabe gode patientforløb og driver de løbende forbedringer, der er nødvendige, når vi udvikler Fremtidens Ambulatorium. Vi lægger desuden vægt på, at du ser ledelse som en fælles opgave, hvor du i tæt samarbejde med det øvrige ledelsesteam sikrer retning, trivsel og udvikling.

Du vil referere til afdelingsledelsen, være en del af afdelingens ledergruppe, have tæt samarbejde med afsnitsledelserne samt deltage i ledende sekretærmøder på tværs af hospitalet.

Vi tilbyder dig - Et team af medarbejdere og ledere, der vægter faglighed og gode samarbejdsrelationer højt

- Mulighed for at udvikle og udfordre dine ledelsesmæssige kompetencer

- En arbejdsplads med positive forventninger til dig og plads til innovative løsninger

- Grundig introduktion

Som sundhedsadministrativ leder får du 80 % dedikeret ledelsestid til personaleledelse, drift, kvalitet og udvikling—og 20 % af din tid er afgrænset til kliniknære opgaver inden for fx henvisningsflow, registreringskvalitet og kalenderstyring. Det betyder, at dine beslutninger forankres tæt på praksis.



Hvem er vi? Afdeling for Hjerne- og Nervesygdomme har to sengeafsnit med i alt 40 senge samt en række ambulatorier samlet på 5. etage. Vi har 32.000 ambulante besøg årligt, og den gennemsnitlige indlæggelsestid er 3,6 dage.

Specialet rummer mange udviklingsmuligheder, og der er altid fokus på at skabe et godt fagligt miljø med de mest optimale forløb for vores patienter.

For tiden er vi meget optaget af 'Vælg klogere' og 'Fremtidens Ambulatorium', og det bliver et område, du vil blive meget involveret i.

Kvaliteten af vores patientforløb beror på et tæt tværfagligt samarbejde. Derfor vægter vi et velfungerende samarbejde mellem blandt andet læger, sygeplejepersonale, ergo- og fysioterapeuter, logopæder, neuropsykologer og sundhedsadministrative medarbejdere højt, da det er en væsentlig forudsætning for at lykkes med gode patientforløb. Vi ser patientens behov som styrende for vores fælles indsats, hvor vi med blik for hinandens fagligheder og kompetencer skal sikre, at patienter og pårørende oplever deres forløb som professionelt og trygt.



Ansættelsen Stillingen er til besættelse pr. 1.3.2026 eller efter aftale.

Ansøgningsfrist: 15. januar 2026.

Ansøgning og CV sendes online via linket her på siden.

Ansættelsessamtaler afholdes formentlig d. 19. januar 2026.

Mere information:

Kontakt Chefsygeplejerske Tine Bech – tine.marie.bech.nielsen@regionh.dk – 38 68 27 60

Eller oversygeplejerske Dorte Lisbet Pindstrup – dorte.lisbet.pindstrup@regionh.dk – 38 68 17 30



Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst.

Firma Herlev Hospital Følg
Kontaktperson Tine Bech
Arbejdsadresse Borgmester Ib Juuls Vej
Postnr.: 2730
Kommune Herlev
Telefonnr. 38682760
E-mail tine.marie.bech.nielsen@regionh.dk
Ansøgningsfrist 15/01/2026
Valgt stilling