Har du hænderne skruet godt på, hjertet på rette sted - og vil du være vores nye kollega på Hillerød Kommunes Hjælpemiddeldepot?
Hjælpemiddeldepotet i Hillerød Kommune søger snarest muligt eller pr. 1. marts 2026 en medarbejder. Hjælpemiddeldepotet på Rønnevangs Alle 5 servicerer borgere i hele Hillerød Kommune i samarbejde med hjemmeplejen, sygeplejen, plejecentrene, bostederne, træningssektionen og Sundhedscenteret.
Vi består af vores daglige leder Djoff og otte medarbejdere, og vi er en del af Visitation og Hjælpemidler, hvor vi samarbejder tæt med sagsbehandlerne for sammen at finde gode løsninger til borgerne.
Arbejdsopgaverne spænder fra klargøring og transport af hjælpemidler, opsætning af ramper, reparation af elektriske kørestole til vask af hjælpemidler.
Vi drømmer om, du har kendskab til hjælpemidler, og du trives i en hverdag med skiftende opgaver og udfordringer. Du går efter de gode løsninger, har en positiv indstilling og er med til at nytænke og forbedre praksis, når der er brug for det.
Du skal både kunne arbejde selvstændigt med dine egne opgaver og træde til, hvis dine kollegaer skal have hjælp med en opgave. Du trives i samarbejde med forskellige mennesker.
Dine arbejdsopgaver- Tilpasning af hjælpemidler på depotet og i borgernes hjem
- Reparation af elektriske kørestole og øvrige hjælpemidler
- Opsætning af ramper
- Lagerstyring og at ”plukke” hjælpemidler
- Vask og klargøring af hjælpemidler
- Transport af hjælpemidler
- Modtagelse af borgere på depotet
- Telefonbetjening
For at kunne lykkedes godt i jobbet, vil det være en fordel, at du:- Kan udføre reparation og tilpasning af hjælpemidler
- Gerne have erfaring med IT og eventuelt kender kommunens IT-system KMD/Sundhedslogistik
- Er god til at lytte og tale med borgere, dine nærmeste kolleger og samarbejdspartnere i kommunen
- Er ansvarsbevidst, fleksibel og loyal
- Har medmenneskelig overskud og forståelse for både borgere og kolleger
- Har ordenssans og er god til at planlægge
- Evner at bevare overblikket og roen i en travl hverdag
- Har en god fysik da der kan forekomme tunge løft
- Er tryg ved at skulle tale i telefon med borgere og samarbejdspartnere
- Har kørekort, minimum kategori B
- Har truckcertifikat eller et ønske om at tage et certifikat.
Ansøgningsfrist og samtalerAnsøgning sendes elektronisk
senest 7. januar 2026 kl. 12.00. Samtaler afholdes i uge 3, 2026. De ansøgere, som skal til samtale, får besked i løbet af uge 2, 2026.
Løn og ansættelsesforholdArbejdstiden er 37 timer om ugen.
Løn- og ansættelsesvilkår efter FOA overenskomst.
Lønnen fastsættes på baggrund af forhandling efter principperne om Ny løn.
Ønsker du yderligere oplysninger,Kan du finde disse på Hillerød Kommunes hjemmeside
www.hillerod.dkDu kan også kontakte Hjælpemiddeldepotets leder Giorgio Giuseppe Lakoseljac (kaldet Djoff) på mail
glak@hillerod.dk / telefon 72 32 23 26 eller projektansvarlig Anja Falk,
afal@hillerod.dk / 72 32 34 35.
Ansøgningen sendes elektronisk via linketHos os er det ikke kun arbejdet, der tæller, men også menneskene bag.
I fællesskab gør vi hver dag en forskel for kommunens mere end 54.000 borgere, og vi sætter pris på det helt særlige bidrag, som du kommer med. Vi er stolte af at gå nye veje og sammen finde løsninger på de udfordringer, som møder os. Hillerød Kommune er en fleksibel arbejdsplads, hvor vi tror på værdien af både forskellighed og sammenhold. Det er vigtigt, at alle føler sig anerkendt og respekteret, for hos os er arbejdsglæde en forudsætning for den gode kvalitet og tilfredse borgere.